جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری شب شعر «ملکوت هشتم» در جیرفت به همت خادمیاران رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری شب شعر «ملکوت هشتم» در جیرفت به همت خادمیاران رضوی
به همت کانون شعر و ادب خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت، مراسم شب شعر «ملکوت هشتم» همزمان با دهه کرامت با حضور شاعران اهل بیت(ع) به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ سهراب میجانی مسئول کانون شعر و ادب خادمیاران و مسئول انجمن شعر شهرستان جیرفت ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد:

این شب شعر با حضور شاعران ولایی از سراسر کشور و با هدف تبلیغ، ترویج و نشر فرهنگ رضوی در دو مرحله یک ساعته به صورت زنده برگزار شد.

میجانی با بیان اینکه نشر معارف رضوی با زبان هنر به ویژه شعر به شناخت بیشتر زندگی و سیره حضرت رضا(ع) کمک می‌کند، بیان کرد: شعر، زبان رسا برای تبیین ویژگی‌ها و صفات شخصیتی امام رضا(ع) است و بدون شک تاثیر فراوانی بر ذهن مخاطبان دارد.

وی با بیان اینکه در این مراسم چهارده شاعر سروده‌های خود را در مدح و منقبت امام هشتم(ع) قرائت کردند افزود: توجه به نشر و گسترش معارف الهی و فرهنگ اهل بیت(ع) نقش اساسی در مصون سازی جامعه در برابر آسیب‌ها و چالش‌ها دارد از این‌رو ضروری است برای حرکت در این مسیر از ظرفیت‌های موجود جامعه استفاده کنیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *