یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همکاری ۲۱۵ خادمیار سلامت شیرازی در ضد عفونی کردن معابر

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همکاری ۲۱۵ خادمیار سلامت شیرازی در ضد عفونی کردن معابر
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس از همکاری ۲۱۵ خادمیار سلامت در ضد عفونی کردن معابر برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

جابر مهدیار؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس در این رابطه گفت: ۲۱۵ خادمیار سلامت همپای سایر نهادها و نیروهای بسیج در ضد عفونی کردن معابر برای مبارزه با ویروس کرونا در تلاش هستند.
وی در ادامه در خصوص عملکرد خادمیاران در حوزه‌های مختلف با اشاره به برگزاری ۴۵ دوره آموزش بدو خدمت خادمیاری در طول سال گفت: 8 هزار و320  خادمیار  در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند که 3 هزار ۷۸۱ نفر از این تعداد بانوان و 4 هزار و ۵۳۹ نفر آقایان بودند.
به گفته این مقام مسئول، ۲۵ کلاس آموزش آی تی و عرصه خدمتی با حدود ۳۵۰ نفر برای رابطین شهرستانها، مناطق شهر شیراز، مسئولین کانون‌ها ومسئولین ستادی برگزار شد.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس، همچنین به برگزاری ۳۳۱ کلاس مهدالرضا با حضور 4 هزار و ۴۶۱ نوآموز در سال ۹۷ ‌‌‌‌و ۹۸ اشاره کرد و گفت: ۷۰۰ مربی قرآنی و امام رضایی برای گسترش فرهنگ رضوی در این مدت آموزش دیدند.
مهدیار در ادامه به اعزام ۱۰۴ گروه جهادی به مناطق محروم استان جهت کمک‌رسانی و رفع محرومیت با هماهنگی بسیج سازندگی سپاه فجر در سال جاری اشاره و تاکید کرد: ۲ گروه جهادی از این تعداد به منطقه سیل زده معمولان استان لرستان و ۹ گروه هم به استان خوزستان اعزام شدند.
وی افزود: تعداد ۵ کامیون کمک‌های مردمی نیز از قبیل پوشاک، پتو، ارزاق، نان، آب معدنی و غیره نیز به مناطق سیل‌زده ارسال شد و ۵ موکب با همکاری خادمیاران ما با تمام امکانات به مدت ۱۵ روز در مناطق مستقر بودند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *