جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت تولید روزانه 5 هزار عدد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت تولید روزانه 5 هزار عدد
سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی، از راه‌اندازی کارگاه تولیدی با ظرفیت تولید روزانه بیش از 5 هزار ماسک بهداشتی به همت این معاونت خبرداد.

حامد صادقی در حاشیه بازدید از این کارگاه تولید ماسک بهداشتی در گفت‌وگویی؛ با تاکید بر کمبود و نیاز جامعه به ماسک‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: این کارگاه تولیدی با دستور تولیت آستان قدس رضوی و با هدف تامین بخشی از نیاز‌های بهداشتی مردم به همت معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی و با همکاری و همراهی گروه‌های جهادی راه‌اندازی شده است و به صورت روزانه بیش از 5 هزار ماسک بهداشتی توسط دستگاه‌های مکانیزه در این کارگاه تولید می‌شود.
وی ادامه داد: این کارگاه به صورت 24 ساعته طبق مجوزات بهداشتی دریافت شده از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رعایت استاندارد های مورد تاکید فعال است و حدودا 60 تا 70 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.
سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی اضافه کرد: این تعداد ماسک بهداشتی بر اساس اولویت در حرم مطهر رضوی و بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی توزیع و سپس در مناطق حاشیه شهر همراه با پخش بسته‌های معیشتی میان اعضای خانواده‌ها توزیع می‌شود.
صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به ایام شیوع ویروس کرونا، این کارگاه تا زمانی که نیاز جامعه به این محصول بر طرف شود با توجه به ظرفیت آن فعال خواهد بود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *