شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اقدامات سازنده و مفیدی توسط کانون‌های خادمیاری در یک سال اخیر انجام گرفته است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اقدامات سازنده و مفیدی توسط کانون‌های خادمیاری در یک سال اخیر انجام گرفته است
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان، اقدامات کانون‌های خادمیاری را در یک سال اخیر مفید و سازنده اعلام کرد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان در گفتگویی با تشریح عملکرد یک ساله کانون‌های خادمیاری استان اصفهان اظهار کرد: کانون فنی مهندسی با برگزاری جلسات توجیهی برای راهنمایی و حل مشکلات خادمیاران در زمینه‌ ارسال گزارش‌ها، برگزاری جلسات متعدد با معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی در رابطه با موقوفات امام‌رضا‌(ع) و مشارکت و ایجاد ارزش افزوده برای این موقوفات در استان اصفهان برگزار کرده است.

تجلیل از حافظان امنیت
سید رضا مرتضوی افزود: کانون خانواده شهدای رضوی نیز در مدت یک سال با 78 خانواده شهید، جانبازان ایثارگر دفاع مقدس و مدافع حرم و تیپ فاطمیون و مدافع امنیت دیدار کردند و 9 یادواره شهدا نیز به منظور گرامیداشت یاد و نام این عزیزان برگزار شده است.
مراسم «شبی معنوی، شبی آسمانی» به مناسبت نخستین سالگرد شهید حسنعلی ترکیان از شهدای مدافع امنیت و جشن آینه‌ها به مناسبت روز میلاد حضرت زهرا(س) و تقدیر از مادران شهدا از دیگر برنامه‌های کانون شهدا بود که مرتضوی به آن اشاره کرد و گفت: افتتاح کانون رضویون ویژه فرزندان خواهران و برادران شهدای مدافع حرم فاطمیون در رده سنی 3 تا 18 سال و توزیع بسته‌های ویژه شب یلدا نیز از دیگر برنامه‌های این کانون در طول یک سال است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در اصفهان یادآور شد: همچنی خادمیاران کانون خانواده شهدا با حضور در منزل شهید سید نبی حسینی، نهمین سالروز ولادت سید علی اکبر حسینی پسر این شهید والا مقام را جشن گرفتند و شبی خاطره انگیز رقم زدند.

فعالیت‌های هنری و قرآنی
وی ابراز کرد: کانون شعر‌ و‌ ادب نیز با برگزاری جلسات انجمن ادبی رضوی، شب شعر ملکوت هشتم، ده شب شعرخوانی شعرای انجمن ادبی رضوی در جشن بزرگ دهه کرامت، شعرخوانی مراسم احیای شبهای قدر، همکاری در جشنواره بین المللی شعر نهج البلاغه به همت بنیاد قرآن و نهج البلاغه فعالیت کرده است.
مرتضوی فعال کردن گروه رسانه‌های نوین و تشکیل تیمی از فعالان رسانه در حوزه‌های مختلف را از دیگر اقدامات این مرکز عنوان کرد و افزود: بیش از 10 مستند به آستان قدس رضوی مشهد درباره فعالیت کانون‌های آستان قدس اصفهان ارسال شده است.
وی در خصوص فعالیت کانون قرآن نیز گفت: تشکیل کلاس با محوریت قرآن برای سنین ۱ تا ۱۰ سال در طول هفته، برگزاری کارگاه صوت و لحن و همایش قرآنی در ماه رمضان و اردوی مشهد مقدس از اقدامات این کانون است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *