شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فعالیت ۳۰۰ خادمیار رضوی در عرصه تعلیم و تربیت استان کرمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فعالیت ۳۰۰ خادمیار رضوی در عرصه تعلیم و تربیت استان کرمان
به همت 300 نفر از خادمیاران رضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت آستان قدس رضوی در استان کرمان خدمات آموزشی به دانش آموزان محروم و بی بضاعت این استان ارائه می‌شود.

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمان در گفتگویی بیان کرد: این کانون از اسفند ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز خدمات شایانی در زمینه آموزش و تعلیم و تربیت و مشاوره‌های تحصیلی به محرومین و نیازمندان محصل ارائه داده است.
سعید ایرانمنش با اشاره به اقدامات این کانون در راستای خدمت‌گزاری برای محرومین عنوان کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که در اردیبهشت ماه ۹۸ میان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و آستان قدس رضوی به امضا رسید، مقرر شد خادمیاران رضوی عرصه تعلیم و تربیت با برگزاری کلاس‌های جبرانی در مدارس برای دانش‌آموزان محروم و بی بضاعت آموزش‌های درسی رایگان داشته باشند‌.
وی ادامه داد: تاکنون این طرح در شهر کرمان و شهرستان‌های قلعه گنج، ریگان، راور و جیرفت به اجرا در آمده و بیش از ۲۰۰ دانش آموز از این کلاس‌ها بهره‌مند می‌شوند.
ایرانمنش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس تصریح کرد: بنا داریم با توکل به خداوند و استعانت از امام رئوف(ع) همزمان با بازگشایی مدارس برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی فشرده‌ای را برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات پایان سال تحصیلی به اجرا در آوریم و هم اکنون در حال برنامه‌ریزی و انجام مقدمات این امر می‌باشیم و پیش‌بینی می‌شود بتوان حدود هزار ساعت آموزش را در مدارس ارائه دهیم.
شایان ذکر است، کانون تخصصی تعلیم و تربیت رضوی در ایام دهه کرامت و در حاشیه مراسم‌های دفتر نمایندگی آستان قدس که در محل مرقد مطهر شهدای گمنام شهر کرمان برگزار می‌شود، حدود ۱۵۰ دانش آموز بصورت رایگان از خدمات مشاوره‌ای و آموزش‌های تحصیلی بهره‌مند شدند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *