جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» توسط خادمیاران در بیمارستان‌های درگیر کرونا استان کرمانشاه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» توسط خادمیاران در بیمارستان‌های درگیر کرونا استان کرمانشاه
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سال نو خادمیاران رضوی برای اجرای برنامه‌های معنوی و زیارت مجازی حرم رضوی در قالب طرح «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان‌های درگیر کرونا حضور می‌یابند.

سید محمد جعفر امامیان با اعلام این خبر اظهار کرد: خادمیاران رضوی برای اجرای برنامه‌های معنوی، اهدای تبرکی، زیارت مجازی و ارتباط مستقیم با حرم مطهر و مضجع منور حضرت رضا(ع) در بیمارستان‌هایی که بخش کرونایی آنها فعال است، حضور می‌یابند.
وی ادامه داد: همچنین با هدف متنعم شدن از خوان با برکت امام رئوف بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها با رعایت کامل موازین بهداشتی و دستورات پزشکی یک وعده مهمان سفره امام رضا(ع) خواهند شد.
امامیان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته افزود: برای تقویت روحیه معنوی بیماران و مدافعان سلامت، تمامی مراکز درمانی، بیماران کرونایی، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در شهرستان‌های درگیر این ویروس و مرکز کرمانشاه توسط خادمیاران شناسایی شده و انشاءالله در روزهای آتی این اقدام انجام می‌پذیرد.
وی اضافه کرد: در قالب طرح نسیم مهر رضوی از پزشکان و پرستاران مرتبط با بیمارن که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *