دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جهاد شبانه خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت علیه ویروس کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جهاد شبانه خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت علیه ویروس کرونا
خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت در اقدامی جهادی و خودجوش، برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا شبانه معابر و پمپ بنزین‌ها را ضدعفونی کردند.

ایمان کریمی؛ مسئول تیم خادمیاران رضوی در این رابطه گفت: پرستاران و پزشکان با به خطر انداختن جان خود شبانه روز تلاش می‌کنند تا آرامش روانی و سلامت را به مردم این مرز و بوم برگردانند. خادمیاران رضوی نیز دوشادوش مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها، آستان همت را بالا بسته و با ضد عفونی کردن معابر و پمپ بنزین‌های سطح شهر گام مثبتی در راستای همراهی با این قشر زحمت کش انجام می‌دهند.
کریمی افزود: خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت، در کنار ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان، آماده انجام هرگونه اقدامی برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس بوده و از هیچ کاری کوتاهی نخواهند کرد.
ایمان کریمی ادامه داد: در این اقدام خداپسندانه خادمیاران جانباز جنگ تحمیلی که یکی از افراد آسیب پذیر در برابر کرونا ویروس هستند مشارکت داشته و به صورت داوطلبانه در این طرح سایر خادمیاران را همراهی کردند.
وی ضمن تقدیر از همه جهادگران در این طرح بیان کرد: جانبازان تنها در میدان‌های نبرد پیشتاز نبوده‌اند بلکه امروز در تمام صحنه‌ها جانبازان و ایثارگران عزیز با قدرت به فعالیت مشغول هستند و در بعضی عرصه‌ها از دیگران نیز گوی سبقت ربوده‌اند و در شرایط کنونی همگام با سایر اقشار جامعه علیه کرونا ویروس خدمت می‌کنند.
کریمی با اشاره به اعلام آمادگی شماری دیگری از خادمیاران برای مشارکت در این طرح افزود: ان شاالله در شب‌های آینده در بعد وسیعتر و با امکانات و نفرات بیشتر معابرشهری را علیه ویروس کرونا ضد عفونی خواهیم کرد .

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *