دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شرکت در طرح « زندگی به سبک رضوی» به صورت مجازی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شرکت در طرح « زندگی به سبک رضوی» به صورت مجازی
* تاکنون بیش از ۲۶ هزار زوج در این طرح شرکت کرده‌اند که بیش از ۵۰درصد آن‌ها حضور فعالی در برنامه‌های طرح زندگی به سبک رضوی دارند.
سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از ثبت نام و شرکت نومزدوجین در«طرح زندگی به سبک رضوی» به صورت مجازی به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد.

فاطمه دژبرد در گفتگو یی در خصوص عضویت زوج‌های جوان ورودی جدید به طرح زندگی به سبک رضوی گفت: در پی لغو شدن برنامه‌های اردویی و آموزشی زوج‌های جوان به دلیل شیوع ویروس کرونا سامانه پیامکی ویژه ثبت نام نومردوجین ورودی جدید در«طرح زندگی به سبک رضوی» از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی راه اندازی شده است و مخاطبین می‌توانند با ارسال عدد 11 به سامانه 8800 و دریافت لینک سایت به صورت مجازی در این طرح آموزشی شرکت کنند.
وی افزود: پس از اتمام آموزش جلسه اول از زوج‌‌های جوان به صورت مجازی آزمون گرفته می‌شود و در صورت پذیرفته شدن نومزدوجین، زوجین قادر خواهند بود از سایر خدمات این طرح مانند آموزش های تخصصی و خدمات مشاوره و نیز حضور در مهمانسرای حضرت بهره مند شوند. که این امر پس از رفع ویروس کرونا اجرا خواهد شد.
سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: در این طرح سعی بر همراهی سه ساله با زوجین برای تحکیم و قوام بیشتر خانواده‌هاست که در قالب بخش‌های مختلفی همچون آموزش‌های حضوری، غیرحضوری، فعالیت‌های اجتماعی، مشاوره‌های حضوری و تلفنی است که زوجین را پشتیبانی و همراهی می‌کند.
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۶ هزار زوج در این طرح شرکت کرده‌اند که بیش از ۵۰درصد آن‌ها حضور فعالی در برنامه‌های طرح زندگی به سبک رضوی دارند.
یادآوری می‌شود؛ طرح زندگی به سبک رضوی در راستای افزایش صیانت و اعتلای کارکرد خانواده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی برای زائران و مجاوران به ویژه زوج‌های جوان که آغاز زندگی خود را با حضور در کنار مضجع حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) شروع می‌کنند به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

منبع : آستان نیوز تصویر از مسعود نوذری

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *