جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کارگاه تولید ماسک بهداشتی در عالیشهر بوشهر راه‌اندازی شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کارگاه تولید ماسک بهداشتی در عالیشهر بوشهر راه‌اندازی شد
مسئول کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی رضوی استان بوشهر از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط خادمیاران در شهر جدید عالیشهر این استان خبر داد.

 حیدر راهب در این خصوص گفت: به همت خادمیاران کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی رضوی و با مشارکت گروه جهادی «شهید ابراهیم هادی» کارگاه تولید ماسک در محل نمازخانه حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای(مدظله العالی) عالیشهر راه‌اندازی شد و حدود ۴۰ نفر از خواهران و برادران به صورت سه شیف صبح، عصر و شب در این کارگاه مشغول فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین ۱۰۰۰عدد ماسک تولید می‌شود ابراز کرد: با توجه به اینکه کادر درمانی و بیمارستان‌ها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند بالغ بر ۵۰ درصد این ماسک‌ها به آنها اهداء و مابقی روزانه در مناطق مختلف سطح شهر عالیشهر به صورت رایگان توزیع می‌شود.
راهب اضافه کرد: در این امر خداپسندانه ابتدا خادمیاران با جمع‌آوری مبالغی اقدام به تهیه پارچه، نخ و ملزومات لازم برای تولید ماسک کردند و در ادامه خیرین بزرگوار نیز در این امر به یاری خادمیاران شتافتند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *