دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ساخت مسکن برای نیازمندان توسط خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ساخت مسکن برای نیازمندان توسط خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت

خادمیاران کانون محله‌ای با همکاری جوانان و خیرین، یک باب منزل مسکونی برای خانواده نیازمند شهرستان جیرفت احداث کردند.

مسلم عادلی؛ مسئول کانون محله‌ای مسجد حضرت ولیعصر(عج) در این رابطه گفت: با توجه به اینکه مهمترین هدف این کانون حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه است، خادمیاران کانون محله‌ای با همکاری جوانان مسجد و خیرین اقدام به ساخت یک باب منزل مسکونی برای خانواده‌ای نیازمند کردند.
وی افزود: یکی از مهمترین نیازهای اقشار کم درآمد که بدون حمایت قادر به تامین آن نیستند مسکن است. ساخت مسکن برای نیازمندان جامعه علاوه بر ایجاد حس امنیت برای آنها کابوس از دست دادن سرپناه را تبدیل به رویای استقلال کرده و در مواردی مانع از مهاجرت به قصد حاشیه نشینی در گوشه و کنار شهرهای بزرگ و تقویت حس مالکیت آنها نسبت به محل زندگی و آباد کردن آن خواهد شد.
عادلی همچنین درباره کمک ‌های خیرین نیز اظهار کرد: باید تلاش کرد تا خیرین را آگاه و اولویت‌های امروز جامعه را بیان کرد تا ساخت مسکن که از ضروری‌ترین نیازهای امروز جامعه است، خیرین نیز به آن توجه داشته باشند.
گفتنی است؛ تاکنون سیمان سقف گنبدی منزل یک نیازمند در محله رهجرد و در محله مسجد حضرت ولیعصر(عج)، ساخت سرویس بهداشتی، ساخت منزل در محله مسجد صاحب الزمان(عج) و همچنین توزیع غذای گرم بین نیازمندان توسط این کانون محله‌ای انجام گرفته است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *