یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نتایج داوری آثار مسابقه «دور هم نویسی» اعلام شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نتایج داوری آثار مسابقه «دور هم نویسی» اعلام شد
به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی نتایج داوری آثار مسابقه کتاب نویسی خانوادگی و گروهی «دورهم نویسی» اعلام شد.

 سالانه هزاران برنامه فرهنگی مذهبی از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می‌شود که اجرای مسابقه کتاب نویسی خانوادگی و گروهی برای قشرهای مختلف با عنوان«دور هم نویسی» از جمله این برنامه‌ها است.
نوشته معصومه رام ساردار با عنوان «ریحانه» در بخش کودک، اثر «آن سوی دیوار» سید عبدالحمید عظیمی سنگدهی در حوزه نوجوان و اثر «بی تو پریشانم» زینب پاشاپور در بخش بزرگسال سه اثر برگزیده این مسابقه است که جایزه کمک هزینه سفر به کربلای معلی را به خود اختصاص دادند.
آثار «بوی بارون بوی کاه گل»؛ نوشته صدیقه یوسفی باصری از استان فارس شهرستان مرو دشت، «شفای پسرم جواد»؛ مبینا مجرد از مشهد،«کفش‌های من»؛ زهرا مهدوی پارسا از مشهد، «سفر به مشهد»؛ زینب قیم اکبری از تهران، «هشت حدیث از امام هشتم(ع)» ساره خادمی از گلپایگان اصفهان از دیگر برگزیدگان مسابقه کتاب نویسی خانوادگی و گروهی در حوزه کودک است.
همچنین «آمدم ای شاه پناهم بده»؛ زهرا مظاهری از تیران و کرون اصفهان، «آن صدای مهیب»؛ زهرا علی پور از استان خراسان رضوی، «فرشته‌های کوچک خدا»؛ زهره تاجیک از تهران ، «چراغ‌های رنگی»؛ زهرا طاهری کلاته از مشهد و «نامه‌ای به او» ؛ فائزه فاضلی از خراسان رضوی از دیگر  برگزیدگان در بخش نوجوان این مسابقه هستند.
«لحظه‌هایم چند»؛ عالمه شاهدی از تهران، «بازخوانی آموزه‌های ارتباطی امام رضا(ع)» شامل مجموعه مقالات بهرام جبار لوی شبستری از تهران، «ستاره ای که طلوعش را دیده بود»؛ نازنین جلیلی از تهران، «راز آن مرد»؛ مهدی واعظ شوشتری، «مبانی نهج البلاغه و بیانیه دوم»؛ سید حسین توکلی اله آبادی از کرمان و  «پنجره‌ی نور»؛ سید عبدالحمید عظیمی سنگدهی از مشهداز آثار منتخب در حوزه جوان و برزگسال است که از سوی داوران مسابقه به عنوان اثر برگزیده معرفی شده است.
مسابقه کتاب نویسی خانوادگی و گروهی«دور هم نویسی» در راستای افزایش زمان فکر و اندیشه جمعی خانواده با موضوعات علوم دینی، معارف رضوی و رفتارهای ارزشی و اسلامی، ارتقای مهارت‌های اندیشه جمعی در اعضای خانواده در مورد موضوعات زندگی رضوی، کمک به انس خانواده‌ها به مطالعه کتاب و منابع دینی، افزایش آگاهی عملی خانواده‌ها با علوم و دانش رضوی، برگزاری نمایشگاه از آثار خودجوش زائران و ارائه الگویی برای دیگر شهرهای زیارتی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تفکر، ارتقاء سطح کار گروهی در خانواده و اصلاح سبک زندگی خانواده و به منظور ایجاد تمدن نوین اسلامی از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و اجرا شد.
علاوه بر کمک هزینه سفر به کربلا و سفر به مشهد مقدس، اهدا لوح تقدیر و هدایای متبرک از سوی آستان قدس رضوی از جمله جوایزی است که برای صاحبان آثار برتر مسابقه دور هم نویسی تدارک دیده شده است.
یاد آوری می‌شود؛ شرکت کنندکان در مسابقه کتاب نویسی خانوادگی و گروهی می‌توانند با مراجعه به سایت razavi.aqr.ir نتایج این مسابقه را ملاحظه کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *