یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دوخت روزانه ۸ هزار مایحتاج کادر درمانی بیمارستان‌ها توسط خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دوخت روزانه ۸ هزار مایحتاج کادر درمانی بیمارستان‌ها توسط خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت
خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت به منظور همراهی با پویش ملی مبارزه با کرونا، روزانه 8 هزار ماسک، دستکش، عینک و لباس در کارگاه‌ها تولید می‌کنند.

 حجت الاسلام محمدرضا شهدادی، مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت در این رابطه گفت: به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا و تامین سلامت شهروندان با همکاری جمعی از خیرین و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان، ۲۰ کارگاه در سطح شهرستان فعالیت دارند که وسایل بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، عینک و لباس برای مدافعان سلامت تولید می‌کنند.

شهدادی اظهار کرد: خادمیاران رضوی در دو شیفت صبح و بعدازظهر در محیطی کاملا بهداشتی و با رعایت موازین بهداشتی به طور میانگین در هرکارگاه روزانه۴۰۰ عدد ماسک و دستکش تولید می‌کنند.

شهدادی عنوان کرد: ماسک‌های تولیدی با مجوز دانشگاه علوم پزشکی به صورت سه لایه که قابلیت شست وشو نیز دارند تولید و پس از ایزوله شدن بسته‌بندی شده و علاوه بر شهرستان جیرفت در شهرستان‌های جنوب استان توزیع می‌شود.

گفتنی است؛ در سرکشی جمعی از خادمیاران از کارگاه‌های تولیدی که با رعایت موازین بهداشتی و با حمل پرچم متبرک حرم رضوی انجام شد، هدایای متبرک آستان قدس رضوی شامل نمک، نبات و اسفند به خادمیاران وخیرین اهدا شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *