جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ساماندهی گروه‌های جهادی سلامت استان قزوین به همت خادمیاران رضوی استان قزوین

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ساماندهی گروه‌های جهادی سلامت استان قزوین به همت خادمیاران رضوی استان قزوین
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین از اجرای طرح‌های متعدد آستان قدس رضوی برای مقابله با ویروس کرونا در این استان خبر داد.

حسنعلی نوروزی در گفتگویی در خصوص اجرای طرح‌های متنوع این مجموعه برای مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین اظهار کرد: با گسترش ویروس کرونا در کشور و به ویژه استان قزوین که یکی از مناطق با شیوع بالا در کشور می‌باشد، کانون‌های خادمیاری این استان در کنار سایر گروه‌ها برای مقابله با این ویروس منحوس خدمات شایانی ارائه کرده‌اند.

وی افزود: گروه جهادی سلامت به همت خادمیاران طلاب و سایر خادمیاران در سطح استان به نام گروه جهادی «شهید مدافع حرم ذکریا شیری» و با مسئولیت حجت الاسلام اصغر جهان‌شاهلو؛ مسئول کانون مبلغین استان تشکیل شده است.

نوروزی بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی کردن خیابان‌ها، معابر و اماکن عمومی شهرها و روستاها با حدود 50 نفر از اعضای گروه با کمک 10 دستگاه تراکتور و چندین دستگاه سمپاش و آب پاش در روزهای گذشته از اقدامات این گروه جهادی است.

وی در ادامه به دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط خادمیاران رضوی از جمله تهیه و توزیع بیش از 5 هزار بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش بین خانواده‌های نیازمند و حاشیه نشین شهرها و روستاها اشاره کرد و افزود: بیش از یک هزار بسته ارزاق کمک معیشتی به همراه بسته‌های بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار سطح استان تهیه و توزیع شده است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در استان قزوین گفت: با همکاری مراکز بهداشتی و هلال احمر، در مبادی ورودی و خروجی و داخل شهرها ایستگاه سلامت با هزینه هر ایستگاه حداقل 20 میلیون ریال راه اندازی شده است.

وی همچنین از اجرای طرح نسیم مهر رضوی (توزیع غذا و عیادت خادمیاران از بیماران کرونایی و کادر درمانی) در هفته آینده همزمان با اعیاد شعبانیه در بیمارستان‌های درگیر کرونا استان قزوین خبر داد و اضافه کرد: از هموطنان و همشهریان درخواست می‌شود برای اجرای برنامهها و اقدامات بعدی از طریق حساب شماره 5864670636 و شماره کارت 6104-3376-6697-2441 نزد بانک ملت شعبه آستان قدس رضوی حمایت‌ها و کمک‌های مالی خود را ارسال و در این امر خداپسندامه مشارکت داشته باشند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *