پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / عطرآگین شدن 18 بیمارستان استان البرز به «نسیم مهر رضوی»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / عطرآگین شدن 18 بیمارستان استان البرز به «نسیم مهر رضوی»
مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان البرز از اجرای طرح نسیم مهر رضوی و تقدیر از مدافعان سلامت در 18 بیمارستان این استان خبر داد.

 عباس قاضی خانی در تشریح اجرای این طرح گفت: به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و به منظور تقدیر از کادر درمانی بیمارستان‌های استان البرز که به مداوای بیماران کرونایی مشغول هستند، یک وعده غذا و بسته‌های تبرکی حضرت رضا(ع) را بین بیماران و مدافعان سلامت توزیع کردند.

وی تاثیر معنویت جهت قوی شدن برای مقابله با بیماری کرونا را یکی از اهداف مهم اجرای این طرح عنوان کرد و اظهار کرد: ایجاد حس معنوی و روحیه بخشی به عموم مردم و کادر درمانی و بیماران به ویژه بیماران کرونایی یکی دیگر از اهداف معنوی اجرای طرح شمیم مهر رضوی است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز با بیان اینکه کانون‌های مرکزی شهرستان‌ها با هماهنگی نماینده محترم ولی فقیه و مسئولان کادر درمانی در شهرستان‌ها مسئولیت اجرای این طرح را در بیمارستان‌ها بر عهده دارند ادامه داد: ظهر امروز و همزمان با میلاد امام سجاد(ع) این طرح در 12 بیمارستان مرکز استان و به طور خاص در دو بیمارستان البرز و امام علی(ع) اجرا شد.

قاضی خانی اعلام کرد: بسته‌های تبرکی شامل نمک، نبات، عطر، حرز حضرت رضا(ع) و تمامی هزینه‌های غذای حضرتی توسط آستان قدس رضوی تامین شده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *