سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تقدیر امام جمعه دامغان از آستان قدس رضوی برای حمایت از بیماران کرونایی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تقدیر امام جمعه دامغان از آستان قدس رضوی برای حمایت از بیماران کرونایی
طرح اطعام با غذای متبرک حضرت رضا(ع) با نام «نسیم مهر رضوی» پس از اجرا در بیمارستان‌های درگیر کرونای استان‌های مختلف کشور، امروز به شهرستان دامغان از استان سمنان رسید.

محمدامین حقیقت مسئول هماهنگی امور فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان در گفت‌وگویی درخصوص کیفیت اجرای این طرح در شهرستان دامغان توضیحاتی را بیان کرد: ظهر امروز، 300 پرس غذای متبرک رضوی در میان بیماران و پرسنل درمانی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان توزیع شد.
وی از حضور متولیان این شهرستان در زمان اجرای این طرح معنوی خبر داد و گفت: ابتدای این برنامه با حضور رئیس بیمارستان ولایت، رستیمان مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونای استان سمنان و ایراد سخنان و تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان از اجرای این طرح حمایت از بیماران کرونایی همراه شد.
حقیقت افزود: با حضور این شخصیت‌ها، بسته‌های متبرک رضوی هم به کادر درمانی فداکار و ازخودگذشته این بیمارستان اهدا شد. در ادامه، سیدعلی اصغر تقوایی، با قرائت ابیاتی متناسب با اعیاد شعبانیه، به اهل بیت طاهرین(ع) توسلی زد و همه برای برطرف شدن هر چه زودتر بیماری دعا کردند.
به گفته وی، گرداندن بیرق مطهر حضرت رضا(ع) در بخش‌های بیمارستان ولایت دامغان، حال و هوای معنوی خاصی در بیمارستان به وجود آورد و ضمن ابراز ارادت بیماران به حضرت رضا(ع) و خادمان رضوی، موجب تقویت روحیه آنها و کادر درمانی بیمارستان را که از روزهای نخست شیوع بیماری حاضر به خدمت شده‎اند، فراهم آورد.
وی همچنین یادآور شد، این طرح معنوی فردا، 12 فروردین ماه در بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار استان سمنان توزیع خواهد شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *