یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 700 پرس غذای متبرک در بیمارستان‌های استان مازندران

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 700 پرس غذای متبرک در بیمارستان‌های استان مازندران
به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران و در قالب طرح نسیم مهر رضوی 700 پرس غذای متبرک در بیمارستان‌های استان مازندران توزیع شد.

 در نخستین روز از اجرای طرح نسیم مهر رضوی استان مازندران، ۷۰۰ پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته نبات و نمک تبرکی حرم مطهر رضوی، در بین بیماران کرونایی و مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها توزیع شد.

کاروان مهر رضوی با هدف تجلیل و قدردانی از پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت و عیادت از بیماران درگیر با ویروس کرونا و همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت به دو بیمارستان امام خمینی(ره) و ولایت مرکز استان مازندران رفته و با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی توسط ذاکران اهل بیت(ع) دل‌ها را روانه صحن و سرای بارگاه منور رضوی کردند.

در این مراسم خادمیاران رضوی، ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه و خستگی ناپذیر پزشکان و پرستاران، با بیماران درگیر با ویروس کرونا دیدار کردند و شفای عاجل را برای آنان از خداوند متعال مسئلت کردند.

گفتنی است، در روزهای آینده نیز ۸۰۰ پرس غذای تبرکی گرم در بیمارستان‌های درگیر با کرونا شهرستان‌های بابل، قائمشهر و ‌‌‌‌‌‌‌‌۱۰۰۰ بسته تبرکی و فرهنگی در سایر بیمارستان‌های استان که درگیر با کرونا هستند توزیع می‌شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *