پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - Thursday 09 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تلاش پرستاران در مقابله با کرونا تداعی‌کننده دوران هشت سال دفاع مقدس است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تلاش پرستاران در مقابله با کرونا تداعی‌کننده دوران هشت سال دفاع مقدس است
امام جمعه ماهدشت کرج، تلاش کادر درمانی بیمارستان‌ها در مقابله با ویروس کرونا را همچون مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس توصیف کرد.

همزمان با اجرای طرح نسیم مهر رضوی که با حضور جمعی از خادمیاران رضوی در بیمارستان دکتر شریعتی ماهدشت اجرا شد، حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده، ضمن تاکید بر اهمیت تقویت روحیه معنوی بیماران کرونایی و تقدیر از پزشکان و پرستاران از تلاش‌های بی وقفه مدافعان سلامت قدردانی و برای تمامی بیماران از خداوند متعال طلب شفا و عافیت کرد.

وی در این دیدار اظهار کرد: کادر درمانی به عنوان مدافعان نظام سلامت، سال نو را در حالی آغاز کردند که با همبستگی و همدلی برای سلامت دیگران «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» را با نیت ریشه‌کنی بیماری کرونا و بهبود حال مبتلایان  زمزمه کردند.

 امام جمعه ماهدشت افزود: اقدامات پرستاران و کادر درمانی برای مقابله با ویروس کووید19  تداعی کننده دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی است.

در این دیدار نیز دکتر محمد کشاورز؛ رئیس بیمارستان دکتر شریعتی نیز ضمن اظهار خرسندی از این اقدام، اجرای طرح نسیم مهر رضوی را موجب بالا بردن روحیه بیماران و کادر درمانی برشمرد و از حضور خادمیاران در جمع بیماران تقدیر کرد.

آیین پرچم گردانی و تقدیر از خط شکنان مبارزه با کرونا، توزیع بسته‌های متبرک نمک، نبات، گلاب و هدایای حرم امام رضا(ع) بین بیماران و تمامی کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران، بهیاران، نیروهای خدماتی و نیز توزیع غذای تبرکی حضرتی در بیمارستان شریعتی انجام شد.

گفتنی است، حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید گروسی و آرامستان بهشت علی و ایستگاه غربالگری از دیگر برنامه‌های اجرای شده در طرح نسیم مهر رضوی ماهدشت بود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *