چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بهره مندی کادر درمانی و بیماران مبتلا به کرونای شهرستان سبزوار از غذای متبرک رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بهره مندی کادر درمانی و بیماران مبتلا به کرونای شهرستان سبزوار از غذای متبرک رضوی
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی از بهره مندی کادر درمانی و بیماران مبتلا به کرونای شهرستان سبزوار و مناطق کم برخوردار این شهرستان از یکهزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) خبر داد.

 امین بهنام با اعلام این خبر گفت: در این طرح خادمین با حضور در ورودی بیمارستان واسعی این شهرستان که برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است، با به همراه داشتن پرچم متبرک حرم مطهر رضوی ضمن دلجویی از بیماران، پیام تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر آرزوی سلامتی برای بیماران و کادر درمانی این بیمارستان را ابلاغ کردند.

وی افزود: در این برنامه که با مداحی مداحان اهل بیت(ع) همراه بود، غذای متبرک حضرت با رعایت اصول کامل بهداشتی به آشپرخانه بیمارستان برای توزیع بین کادر درمانی و بیماران این بیمارستان تحویل داده شد.

بهنام همچنین به توزیع غذای متبرک در مناطق کم برخوردار این شهرستان اشاره داشت و در خصوص آن گفت: برای تحقق این طرح ابتدا تیم پیشرو متشکل از خادمیاران رضوی در شهرستان سبزوار ضمن شناسایی خانواده ها در این مناطق به توزیع ژتون به صورت خانه به خانه اقدام کردند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی با بیان اینکه حمل، بارگیری و توزیع غذا در هر شهرستان با نظارت و پشتیبانی این دفتر نمایندگی صورت می‌گیرد، افزود: خدام روز توزیع غذای متبرک امام رضا(ع) با حضور در مناطق مورد هدف به صورت خانه به خانه با رعایت کامل اصول و موازین بهداشتی غذای متبرک رضوی را به صورت یک بسته تحویل هر خانوار می‌دهند.
امین بهنام تصریح کرد: طرح توزیع غذای متبرک حضرت در شهرستان های خراسان رضوی از ابتدای اسفندماه آغاز شده و پیش بینی می شود این طرح تا اواخر ماه مبارک رمضان ادامه پیدا کند.

گفتنی است با دستور تولیت آستان قدس رضوی به صورت روزانه بیش از یک هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) برای مردم مناطق و روستاهای کم برخوردار استان خراسان رضوی طبخ و توزیع می‌شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *