دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» در دو بیمارستان‌ امام خمینی(ره) و سبلان استان اردبیل

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» در دو بیمارستان‌ امام خمینی(ره) و سبلان استان اردبیل
به همت کانون خادمیاری رضوی استان اردبیل، طرح توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) با عنوان «نسیم مهر رضوی» در دو بیمارستان درگیر کرونای این استان اجرا شد.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی مسئول کانون خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل در گفت‌وگو با آستان‎نیوز در خصوص نحوه توزیع غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های درگیر درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونای این استان گفت: 450 پرس غذای گرم متبرک حضرت رضا(ع) بین بیماران و کادر درمانی دو بیمارستان امام خمینی(ره) و سبلان شهر اردبیل توزیع شد.

وی افزود: از نخستین مراحل تهیه مواد، طبخ تا توزیع غذا، همه زیر نظر پزشکان بیمارستان و کاملا بهداشتی صورت گرفت. این حرکت با وجود محدودیت‌های بهداشتی برای رعایت طرح فاصله‎گذاری اجتماعی، با کمک و همراهی جمعی بالغ بر 18 نفر از خادمیاران رضوی انجام شد.

قیامی با تشریح فضای معنوی حاکم بر این دو بیمارستان گفت: حضور خادمان بارگاه منور رضوی در هر یک از این دو بیمارستان با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، مداحی و توسل به اهل بیت(ع) و همراهی بیماران و کادر پزشکان و پرستاران حاضر، حال و هوای معنوی خاصی را به وجود آورد و مایه دلگرمی و امیدبخشی به بیماران مبتلا به کرونا شد.

به گفته مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل، پس از اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع غذا، از همه عوامل دست‌اندرکار دو بیمارستان امام خمینی(ره) و سبلان به ویژه پزشکان و پرستارانی که به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به بیماران کرونایی هستند، با اهدای بسته‌های متبرک قدردانی به عمل آمد.
وی یادآور شد، طی روزهای آینده نیز طرح توزیع غذای متبرک ادامه داشته و در نقاهتگاه اردبیل و سایر مناطق محروم و روستاهای این استان به اجرا درخواهد آمد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *