جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فعالیت جهادگونه خادمیاران رضوی خمینی شهر در مبارزه با کرونا ( عکس از احمد حسنی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فعالیت جهادگونه خادمیاران رضوی خمینی شهر در مبارزه با کرونا ( عکس از احمد حسنی )
خادم‌یاران رضوی خمینی شهر در روزهای مبارزه با بیماری کرونا با فعالیت‌های خیرخواهانه و جهادی در کنار مردم و بیماران کرونایی حضوری فعال دارند.

سید محمد باقر محمدی با بیان اینکه تا کنون بیش از۵۰ هزار ماسک و ۱۰۰۰۰ عدد  دستکش لاتکس و یک بار مصرف توسط بانوان خادم‌یار تهیه و در بین محرومین شهرستان  توزیع شده است، اظهار داشت: دوخت ماسک توسط خادم‌یاران کانون بانوان در منزل انجام شده است.
مسئول کانون مرکزی خادم‌یاران خمینی شهر افزود: به همت خادم‌یاران ۹۰ لیتر موادضدعفونی کننده به منظور توزیع رایگان بین مردم و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی، بازار، منازل محرومان به صورت خود‌جوش برای مقابله با کرونا تهیه شده است .‌
وی تصریح کرد: خادم‌یاران رضوی در  قالب «طرح نسیم مهر رضوی» ‌۱۲۰ عدد بسته‌  متبرک حضرتی را در بین کادر درمانی از جمله پزشک، پرستار، بیماران و نیروهای خدمات بیمارستان اشرفی خمینی شهر توزیع کردند.
محمدی خاطر نشان کرد: همچنین بسته‌های حمایتی معیشتی شامل مرغ، گوشت، برنج، روغن‌، حبوبات و تخم مرغ  به تعداد 24 بسته که توسط خادم‌یاران خیر تهیه شده بود؛ به یاری معتمدین محل برای خانواده‌های نیاز‌مند فرستاده شد.
وی گفت‌: خادم‌یاران رضوی در اقدامی خود‌جوش هزینه‌های درمان و داروی‌‌8 بیمار نیازمند را تقبل کرده و با تهیه عیدی به مناسبت نوروز و اعیاد شعبانیه به مبلغ 500 میلیون ریال،‌ 12 خانواده نیازمند را شاد کردند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *