دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / راه ‎اندازی کارگاه تولید لوازم بهداشتی برای کمک به مراکز درمانی درگیر کرونا ( عکس از ایمان جنتی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / راه ‎اندازی کارگاه تولید لوازم بهداشتی برای کمک به مراکز درمانی درگیر کرونا ( عکس از ایمان جنتی )
بعد از شیوع ویروس کرونا و نیاز به تولید لوازم بهداشتی، یک کارگاه تولیدی زیرنظر کانون خادمیاری منطقه 12 تهران راه‎اندازی شد که با تولید روزانه ماسک و گان بیمارستانی و توزیع رایگان آن‌ها در خدمت مراکز درمانی و بیمارستان‌های درگیر کرونا است.

سیدمحمد آغیلی مسئول کانون خادمیاری رضوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه 12 استان تهران در گفت‌وگویی در رابطه با راه‎اندازی این کارگاه؛ گفت: این کارگاه از آغاز شیوع بیماری راه‎اندازی شده و با مشارکت 30 نفر به منظور تولید ماسک و گان بیمارستانی شروع به کار کرده است.
وی با بیان اینکه روزانه 1000 ماسک و 1000 گان در این کارگاه تولید می‌شود، افزود: در مرحله اولیه 17 هزار ماسک تولید و میان مردم منطقه محروم ورداورد تهران توزیع شد. در مراحل بعدی نیز محصولات این کارگاه به بیمارستان بقیة‌الله تهران و دیگر بیمارستان‌ها و هلال احمر ارسال شد.
آغیلی همچنین با معرفی دیگر خدمات ارائه شده در این کانون خادمیاری در شرایط شیوع بیماری ابراز کرد: به همت خادمیاران این کانون بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، اسپری، ژل ضدعفونی و دستکش هم بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.
وی ادامه داد: با جمع‌آوری 12 میلیون تومان از خیرین، مرحله دیگری از تهیه و توزیع این بسته‌های بهداشتی میان اقشار آسیب‌پذیر منطقه 4 انجام خواهد شد. همچنین بسته‎های آبمیوه و مواد غذایی و نیز 6 هزار بسته آب معدنی بین بیمارستان‌های درگیر کرونا توزیع شده‌است.
به گفته وی، به صورت روزانه، ضدعفونی و گندزدایی محلات و معابر عمومی را خادمیاران عضو این کانون انجام می‌دهند. همچنین به همت این کانون 1هزار ماسک فیلتردار خریداری و بین کارگران و دستفروشان محلی توزیع شده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *