پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادم‌یاران رضوی، میهمان بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار شدند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادم‌یاران رضوی، میهمان بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار شدند
خادمیاران آستان قدس رضوی در استان سمنان در آخرین روز از اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» که به مدت 4 روز در سراسر استان برگزار شد، با  حمل پرچم متبرک امام رضا(ع)، به عیادت بیماران حاضر در بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار رفتند  .

 در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان مدیر حوزه‌های علمیه و مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونای استان سمنان‌، به همراه جمعی از خادمان بارگاه رضوی با حضور در بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار از تلاش‌های مجاهدانه پزشکان، پرستاران و کلیه جهادگران عرصه سلامت تقدیر و تشکر کرد.
رستمیان ضمن قدردانی از مدافعان جبهه سلامت، تصریح کرد: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، صمیمانه و بدون هیچ چشم‌داشتی در طول شبانه‌روز رسالت خود را به درستی انجام می‌دهند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان ابراز امیدواری کرد: انشاءالله هر چه زودتر با رعایت نکات ایمنی و قرنطینه در منازل توسط مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی‌، این ویروس از جامعه برچیده شده و صحت سلامتی به کشور عزیزمان بازگردد.
وی تصریح کرد: کادر درمان در جبهه مبارزه با این ویروس سختی‌ها و مشقات فراوانی را به دوش می‌کشند اما با توسل به خدا و ائمه اطهار، سختی راه هموار می‌گردد.
در ادامه محمد امین حقیقت، معاون فرهنگی آستان قدس رضوی در استان نیز ضمن تشکر و قدردانی از کادر پزشکی بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار گفت: طرح نسیم مهر رضوی به مدت 4 روز با توزیع غذای متبرک بین بیماران مبتلا به کرونا و کارد درمان بیمارستانهای شهرستانهای سمنان‌، شاهرود‌، دامغان و گرمسار انجام شده است.
وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد روحیه معنوی در بین کادر درمان و بیماران برشمرد و افزود: تمامی کادر درمانی و بیماران در استان از غذای متبرک حضرت و بسته‌های متبرک نمک‌، نبات و گلاب بهره‌مند شدند .
در ادامه این برنامه، خادمین آستان قدس رضوی با حضور بر بالین بیماران و ذکر صلوات خاصه حضرت رضا(ع) از خداوند متعال شفای عاجل بیماران را مسئلت نمودند.

منبع :آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *