چهارشنبه 06 تیر 1403 - Wednesday 26 June 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نسیم مهر رضوی در بیمارستان افضلی پور کرمان ( عکس از احمد حسنی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نسیم مهر رضوی در بیمارستان افضلی پور کرمان ( عکس از احمد حسنی )
نماینده بنیاد کرامت رضوی در استان کرمان از توزیع بسته های غذایی و متبرکی امام رضا(ع) در بین بیماران و پرسنل درمانی بیمارستان افضلی پور کرمان خبر داد.

 سید حسین صابری در خصوص طرح نسیم مهر رضوی گفت: این طرح در همه استان‌های کشور برای کسانی که مبتلا به بیماری کرونا شده‌اند؛ اجرا و با هماهنگی قبلی با مسئولین مربوطه و رعایت توصیه‌های بهداشتی غذای تبرکی امام رضا(ع) در میان بیماران و پرسنل بیمارستان‌ها و همچنین بسته‌های تبرکی حرم مطهر امام رضا(ع) نیز بین آن‌ها توزیع می‌شود.
نماینده بنیاد کرامت رضوی استان کرمان گفت: حدود 400 بسته غذایی و نیز بسته‌های متبرک نمک و نبات هدیه آستان قدس رضوی در میان بیماران و پرسنل درمانی بیمارستان افضلی پور کرمان توزیع شد.
وی ادامه داد: به منظور قدردانی از خدمات کادر درمانی و پزشکان به عنوان مدافعان سلامت در وقایع اخیر، این بسته‌های غذایی و تبرکی را بین بیماران و پرسنل درمان بیمارستان افضلی پور کرمان توزیع کردیم.
صابری در خصوص کمک‌های آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان جنوب این استان نیز بیان کرد: برای سیل‌زدگان جنوب استان ارزیابی‌های اولیه را کردیم و قرار است با جمع‌بندی آمار تعدادی بسته ارزاق بین آن‌ها توزیع کنیم.
وی ادامه داد: قرار است تا شنبه و یکشنبه پیش رو بسته‌های ارزاق را با هماهنگی ارگان‌های ذی‌ربط و مسئولین محلی و دوستان بسیج در منطقه تقدیم مردم سیل‌زده جنوب استان کنیم.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *