یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - Sunday 12 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / عطر نسیم رو ح‌نواز رضوی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه استان بوشهر ( عکس از حسین بهروزی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / عطر نسیم رو ح‌نواز رضوی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه استان بوشهر ( عکس از حسین بهروزی )

 

آیین «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه استان بوشهر برگزار شد.

در این مراسم خادم‌یاران رضوی، ضمن مدیحه‌سرایی به مناسبت اعیاد شعبانیه، همراه با پرچم متبرک حرم علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام پیام سلامتی را برای بیماران و کادر درمانی که در صف مقابله با بیماری کرونا هستند به ارمغان آوردند.
ابراهیم ملک زاده، رابط دفتر آستان قدس رضوی استان بوشهر در شهرستان گناوه ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی گفت: باید به شما مدافعان سلامت خدا قوت جانانه گفت که مانند دوران جنگ تحمیلی جان خود را در کف دست قرار داده‌اید و در دشوارترین شرایط موجود، مقابله این ویروس ناخوانده ایستاده‌اید.
ملک‌زاده خاطرنشان کرد‌: با لطف خدا و عنایت آقا امام رضا(ع) و تلاش کادر درمانی بیمارستان، انشاءالله بیماران کرونایی هر چه سریع‌تر بهبودی خود را به دست خواهند آورد.
دکتر دریانورد رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه نیز در این دیدار گفت: برخلاف تصور اولیه ما تمامی پرسنل این بیمارستان علاوه بر انجام وظیفه خود در محل خدمتشان داوطلبانه حاضر هستند در بخش ویژه بیماران کرونایی خدمت کنند و ما اکنون افرادی را داریم که حتی وقت سر زدن به خانواده خود را ندارند و شبانه‌روزی اینجا خدمت می‌کنند.
وی افزود: اگر همت بالای مردم شریف گناوه نبود ما با این ظرفیت کم در بیمارستان امیرالمومنین‌(ع) جوابگوی این بیماری نبودیم و مردم ما را دلگرم کردند.
در ادامه این مراسم، مدح حضرت علی‌بن موسی‌الرضا‌(‌ع‌) توسط کربلایی قاسم تاوان یکی از خادم‌یاران رضوی حال و هوای دیگری را به بخش ویژه بیماران کرونایی داد و تبرکاتی از جمله غذای حضرتی‌، نمک، نبات، گلاب و عطر، بین پرسنل و بیماران این بخش توزیع شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *