جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادم‌یاران رضوی قم از مدیران و کادر سلامت استان قدردانی کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادم‌یاران رضوی قم از مدیران و کادر سلامت استان قدردانی کردند
خادم‌یاران رضوی قم با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان، تلاش‌ها و خدمات سازنده مدیران و کادر درمان را در مبارزه با ویروس کرونا ارج نهادند.

 به شکرانه اجرای موفق طرح نسیم مهر رضوی توسط خادم‌یاران رضوی، جمعی از مدیران و خادم‌یاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان، با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از خدمات خالصانه و ثمربخش مدیران و کادر درمانی بیمارستان‌های این استان در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کردند.
در این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین تکیه‌ای، رئیس ستاد اعتکاف استان قم صورت گرفت، خادم‌یاران رضوی کانون شمس‌الشموس مصلی و کانون سلامت، مجاهدت‌های مدافعان سلامت را ارج نهاده و از همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم برای اجرای موفق طرح نسیم مهر رضوی قدردانی کردند.
در پایان این دیدار، قطعه‌ای از فرش متبرک حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام به رسم یادبود به دکتر قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم اهدا شد و از کادر اداری این دانشگاه نیز با اهدای متبرکات رضوی تقدیر به عمل آمد.
خاطرنشان می‌‌شود طرح نسیم مهر رضوی، با مشارکت ده‌ها نفری خادم‌یاران رضوی استان قم در بیش از ۲۰ بیمارستان، نقاهت‌گاه و مراکز مدیریت و مبارزه با با ویروس کرونا اجرا شد. در این طرح، بیش از ۳۸۰۰ پرس غذای متبرک رضوی در میان بیماران و کادر درمان توزیع شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *