پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بیمارستان شهید جلیل یاسوج میزبان خادم‌یاران حریم رضوی شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بیمارستان شهید جلیل یاسوج میزبان خادم‌یاران حریم رضوی شد
با حضور خادم‌یاران آستان مقدس امام هشتم در بیمارستان شهید جلیل یاسوج، شمیم رضوی دل و جان مدافعان حریم سلامت را عطرآگین کرد.

در این برنامه خادم‌یاران رضوی با اطعام غذای متبرک و اعطای متبرکات، پرتویی از نور آستان پر مهر امام رضا(ع) را نثار مدافعان حریم سلامت و بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهید جلیل یاسوج کردند.
ستار هدایتخواه؛  مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: بر اساس طرح نسیم مهر رضوی که با مدیریت تولیت معزز آستان قدس رضوی و همت بنیاد کرامت رضوی، در سرتاسر ایران در حال برگزاری است، 333 غذای متبرک رضوی و همچنین بسته‌های متبرک در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بین کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران، بهیاران، نیروهای خدماتی و همچنین بیماران مبتلا به ویروس کرونا توزیع شد.
وی افزود: در همین راستا و به منظور تجلیل از مدافعان سلامت و قدردانی از زحمات بی دریغ کادر درمانی از طرف دفتر آستان قدس رضوی در استان، به جمعی از این عزیزان لوح تقدیر اهداء شد.
مسئول دفتر آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از تلاش کادر درمانی و گرامی‌داشت شهدای سلامت گفت:  مجاهدت فقط در عرصه نظامی نیست و عرصه سلامت نیز عرصه مجاهدت و مبارزه است. ویروس منحوس کرونا درس‌های زیادی دارد. سنت الهی که شامل امتحان و ابتلا است، برای مدافعان عرصه سلامت امتحانی بود که از آن سربلند بیرون آمدند.
هدایتخواه همچنین با اشاره به تهیه و توزیع ژل ضد عفونی کننده و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک از طرف خادم‌یاران رضوی گفت: برای خانواده‌های نیازمند، بسته‌های ارزاق در نظر گرفته شده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *