شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای خون خادمیاران رضوی شهر زاهدان برای درمان بیماران نیازمند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای خون خادمیاران رضوی شهر زاهدان برای درمان بیماران نیازمند
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان گفت: گروهی از خادمیاران رضوی شهر زاهدان در اقدامی خداپسندانه خون خود را برای درمان بیماران نیازمند اهداء کردند.

 دکتر دادخدا خدایار اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید بانک خون استان، جمعی از خادمیاران با هماهنگی سازمان انتقال خون استان سیستان و بلوچستان در 24 فروردین ماه 99 برای درمان بیماران نیازمند خون خود را اهداء کردند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و کشور و طبق اعلام ریاست محترم سازمان انتقال خون استان موجب شده تا مردم برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کمتری داشته باشند که در راستای تشویق مردم در ایام قرنطینه خادمیاران استان چندین دوره نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند.

خدایار با بیان اینکه این اقدام با هماهنگي کانون تعلیم و تربیت خادمیاران زاهدان انجام گرفت، گفت: امیدواریم این اقدام خداپسندانه به صورت دوره‌ای و مستمر تا نابودی ویروس کرونا توسط خادمان امام رئوف(ع) ادامه یابد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *