یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید ۲۵۰ هزار ماسک توسط ۶۰۰ خادمیار یزدی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید ۲۵۰ هزار ماسک توسط ۶۰۰ خادمیار یزدی
۶۰۰ خادمیار یزدی در یک ماه گذشته بیش از ۲۵۰ هزار ماسک بهداشتی تولید و در اختیار شبکه بهداشت و درمان استان قرار دادند.

 محمدحسین رحیمی نسب؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد با اعلام این خبر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیاز مردم به ماسک و مواد ضدعفونی در کشور بیشتر شد و خادمیاران رضوی استان یزد با هدف رفع این نیاز اساسی و کاهش قیمت ماسک‌های موجود در بازار اقدام به تولید روزانه بین ۱۰ تا ۳۰ هزار ماسک کردند.

وی با اشاره به روحیه جهادی خادمیاران اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته شبکه‌ای از خادمیاران رضوی برای تولید ماسک شناسایی و فراخوان همکاری صادر شد که با استقبال پرشوری روبرو شد.

رحیمی نسب ادامه داد: پارچه و وسایل مخصوص تولید ماسک بهداشتی به صورت انبوه توسط تعدادی از خادمیاران خریداری و تحویل خادمیاران خیاط شده تا همراه با خانواده خود ماسک‌ها را در منزل تولید کنند.

وی ادامه داد: روزانه هر خانواده بنا به تجربه و توان خود بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ ماسک بهداشتی تولید می کند.

رحیمی نسب تاکید کرد: در تمامی مراحل تولید و بسته‌بندی ماسک رعایت مسائل بهداشتی اولویت اول خادمیاران است و ماسک‌های تولیدی برای ضدعفونی نهایی به مرکز پرتو انرژی اتمی منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: ماسک‌های تولیدی در اختیار متقاضیان، صنوف، کارخانجات، صنایع و خیرین فعال استان قرار می گیرد.

وی کرونا را فرصتی برای همدلی و ایجاد روحیه جهادی در بین خادمیاران دانست و افزود: امروز شاهدیم که بهترین شبکه تولید و توزیع ماسک بهداشتی در استان توسط خادمیاران رضوی استان یزد شکل گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا کنون ۷ بیمارستان در سراسر استان میهمان سفره اطعام رضوی شدند، اضافه کرد: در این طرح که به همت بنیاد کرامت رضوی برگزار شد ، خادمیاران رضوی استان ضمن طبخ یک وعده غذا برای بیماران و کادر درمانی، همراه با پرچم متبرک گنبد امام رضا(ع) در بیمارستان‌ها حضور یافته و هدایا و بسته‌های تبرکی را به نیت سلامتی و بهبودی در اختیار بیماران و کادر درمانی قرار می‌دهند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *