پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ظرفیت‌های خدمتی خادمیاران محله‌ای یزدی شناسایی و پیگیری می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ظرفیت‌های خدمتی خادمیاران محله‌ای یزدی شناسایی و پیگیری می‌شود
 *حسن جواهریان در بازدید از کانون خادمیاری محلی کریمه اهل بیت(ع) کوچه بیوک یزد، بر لزوم تکمیل و ترمیم شورای کانون های محلی تاکید و اظهار کرد: مساجد، حسینیه‌ها و خیریه‌ها بهترین مکان برای شناسایی محرومان و مددخواهان است و تعامل با ائمه جماعت و معتمدین می‌تواند در ارائه بهتر خدمات به محرومان کمک شایانی کند.
مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان یزد، سازماندهی و استفاده از تمام ظرفیت‌های خادمیاران را مهم برشمرد و بر شناسایی ظرفیت‌ها و ارائه خدمت به محرومان محلات تاکید کرد.

 حسن جواهریان در بازدید از کانون خادمیاری محلی کریمه اهل بیت(ع) کوچه بیوک یزد، بر لزوم تکمیل و ترمیم شورای کانون های محلی تاکید و اظهار کرد: مساجد، حسینیه‌ها و خیریه‌ها بهترین مکان برای شناسایی محرومان و مددخواهان است و تعامل با ائمه جماعت و معتمدین می‌تواند در ارائه بهتر خدمات به محرومان کمک شایانی کند.
وی همچنین تشکیل جلسه با خادمیاران فعال محله و تشریح اهداف کانون و برنامه‌های دفاتر آستان قدس، تاکید بر فعالیت بیشتر در حوزه خانواده شهدا، شرکت در مراسم یادبود شهدا، استفاده از ظرفیت خادمیاران خواهر و رفع مشکلات سامانه الکترونیکی خادمیاران را مهم عنوان کرد.
در ادامه این بازدید که معاونان کانون خادمیاری نیز حضور داشتند، مسئول کانون خادمیاری اهل بیت(ع) گزارشی از فعالیت‌های این کانون ارائه داد و از برنامه‌های مهدالرضا این کانون نیز بازدید به عمل آمد.
گفتنی است، مهدالرضا کانون اهل بیت(ع) به همت خادمیاران رضوی محله کوچه بیوک در سال جاری آغاز به کار کرده است و هم اکنون خدمات آموزش قرآن کریم را به کودکان ۵ و ۶ ساله ارائه می‌دهد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *