دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۰ هزار بسته غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های فارس توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۰ هزار بسته غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های فارس توزیع شد
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سرکشی از بیمارستان‌ها با حضور خادمیاران و توزیع غذا و بسته‌های متبرک رضوی در ۴۴ بیمارستان استان در حال انجام است.

جابر مهدیار در گفت‌وگویی با اشاره به اقداماتی که از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان برای مقابله با کرونا انجام شده است، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در روزهای اخیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، توزیع غذای تبرکی آستان قدس رضوی در بیمارستان‌ها است.

وی با بیان اینکه سرکشی به بیمارستان‌ها توسط خادمیاران رضوی و توزیع غذا و تبرکی در 44 بیمارستان استان برنامه‌ریزی شده است، گفت: تاکنون 5 هزار وعده غذایی و 5 هزار بسته تبرکی از حرم مطهر امام رضا(ع) میان بیماران بستری در بیمارستان‌ها و کادر پزشکی توزیع و از کادر درمان قدردانی شد.

مهدیار با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های آستان قدس رضوی رسیدگی به حال محرومان در این ایام است، بیان کرد: در استان فارس ۸۱۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و…. و 11 هزار و۵۲۰ بسته مواد بهداشتی ضروری و قربانی ۴۵ راس گوسفند و ۲ راس گاو در قالب 2 هزار و 500 بسته گوشت و هزار و 100 بسته گوشت مرغ دو کیلویی میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استان فارس توزیع شده است.

وی همچنین از اهدای ۳۵۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی به مستمندان و پخت وتوزیع ۲۰  هزار پرس غذا در میان کارتن خواب‌ها و نیازمندان خبر داد.

مهدیار با اشاره به حمایت‌ها و کمک‌های کرونایی خادمیاران رضوی استان افزود: با همکاری خادمیاران و خیرین ۱۵ کارگاه دوخت ماسک و دستکش طبی و لباس بیمارستانی راه‌اندازی شده که در این مدت تعداد 200 هزار ماسک و 20 هزار جفت دستکش طبی و ۲۰۰ دست لباس بیمارستانی تحویل بیمارستان‌ها ومردم نیازمند شده که در مجموع تمام این اقدامات با هزینه‎‌ای بالغ بر 20 میلیارد و 328 میلیون ریال انجام شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس تصریح کرد: همچنین با همکاری گروه‌های جهادی در شیراز و شهرستان‌های استان با تشکیل ۱۵ گروه ضدعفونی کردن معابر و…. انجام شد که در حال حاضر نیز در حال انجام است.

وی اظهار کرد: اقداماتی همچون ضدعفونی کردن معابر، تهیه و توزیع ماسک و تهیه سبد کالا برای توزیع میان محرومان از دیگر اقداماتی است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *