چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح همبستگی اجتماعی بانوان برای خدمت مومنانه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح همبستگی اجتماعی بانوان برای خدمت مومنانه
در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح همبستگی اجتماعی بانوان برای خدمت مومنانه تحت عنوان «پویش همدلی ریحانه‌ها» از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

فاطمه دژبرد؛ سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی درباره این پویش گفت: طرح همبستگی اجتماعی بانوان برای خدمت مومنانه در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده و به منظور فرهنگ سازی برای گسترش و ترویج روحیه همدلی و مواسات از طریق جلب  مشارکت نقدی و غیر نقدی  بانوان جهت تهیه اقلام معیشتی،بهداشتی و فرهنگی با رویکرد خدمت‌رسانی به خانواده های محروم اجرا می‌شود.
وی گفت: تبدیل بحران کرونا به فرصت ترویج روحیه همدلی و مشارکت توسط بانوان هدف کلان پویش همدلی ریحانه ها است .
سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی افزود: تعدادی از خانواده‌ های نیازمند از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی شناسایی شده که با اجرایی شدن این طرح بسته‌های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در بین آنان توزیع خواهد شد.
دژبرد گفت: شماره کارت 6104337562392678که متعلق به سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی است ویژه کمک‌های نقدی اعلام شده است و  برای کمک‌های غیر نقدی همچون اقلام بهداشتی ،معیشتی و فرهنگی  افراد می‌توانند با مراجعه به باغ خاتون واقع در تقاطع بلوار خیام و بلوار توس مراجعه و یا با شماره 05137600032 تماس حاصل کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *