پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کتاب «بر مدار حق» منتشر شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کتاب «بر مدار حق» منتشر شد
کتاب « بر مدار حق» از سری کتاب¬های انتشارات زائر رضوی است که به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

 وقتى قرار است آدم ها با هم زندگى كنند قطعا پای حقوق و تكاليفی به ميان می‌آید که مقابل حق، وظيفه است. بنابراین حقوق و تكاليف جزو جدانشدنى جامعه امروزی است. در زندگى اجتماعى و سبک زندگى اسلامى، ما در قبال خداوند، پیامبر(ص)، معصومين(ع)، خانواده و فاميل، همسايه، معلم و… يک سری وظايف و تكاليف داريم و در مقابل پايبندی به اين حقوق و تكاليف می‌تواند سلامت زندگى دنيا و آخرت  را تضمین کند.

 معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با هدف بیان برخی از وظایف انسان‌ها نسبت به یکدیگر مطالب مختصر و مفيدی دربارۀ جنبه‌های مختلف حقوق  را جمع بندی و در کتابی تحت عنوان «برمدار حق» تهیه و منتشر کرد.

این اثر از مجموعه کتابچه‌های 14 گانه «ببخشید چند لحظه» است که به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با ویراستاری سعیده سادات حسینی و ارزیابی علمی حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مرویان حسینی در شمارگان 5000 نسخه چاپ شد.

«به تو گفتم صبوری کن، صبوری»، «نگهبان خوبی برای قلعۀ خودتون باشین»، «همیشه حق با مشتری است»، «حقمونه خط کش داشته باشیم» ،«خوبی هات رو می دن به کسی که ازش متنفری»، «پدر؛ دینمه و ایمانمه»، «چای تلخ؛ چای شیرین»، «حقی که امام حسین(ع) هم کاری براش نمی‌کنن»، «جلوتر از ته صف نداریم»، «سگ فحش نیست»، «اول خدا بعد از همه؟!»، «راز ماندگاری تخت جمشید»، «بالاخره حق دادنیه یا گرفتنی؟» عناوینی است که در کتاب «برمدار حق» به رشته تحریر درآمده است.

یادآور می‌شود؛ دانلود رايگان از طريق مراجعه به سايت حرم مطهر رضوي به آدرس haram.razavi.ir (بخش مسابقات)، دانلود رايگان از طريق مراجعه به سايت رسمي ارائه محصولات فرهنگي حرم مطهر امام رضا عليه السلام به آدرس archive.razavi.ir ، دانلود رايگان از طريق مراجعه به بخش (انتشارات زائر رضوي) در نرم افزار موبايلي طاقچه، دانلود رايگان از طريق مراجعه به كانال توليدات فرهنگي حرم مطهر رضوي در تمامي پيام رسان هاي ايراني به آدرس  @razavi_tv از روش‌های دریافت کتاب « برمدار حق» است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *