یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک‌ 70 میلیارد ریالی خادمیاران رضوی به محرومان استان فارس در سال 98

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک‌ 70 میلیارد ریالی خادمیاران رضوی به محرومان استان فارس در سال 98
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس اظهار کرد: خادمیاران استان فارس بیش از 70 میلیارد ريال در زمینه‌های مختلف به مستضعفان استان در سال 98 خدمات ارائه کردند.

جابر مهدیار؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس در دیدار صمیمانه‌ای که با آیت الله لطف‌الله دژکام؛ نماینده ولی فقیه استان فارس و امام جمعه شیراز داشت به ارائه گزارش عملکرد این مجموعه در سال ۹۸ و خدمات خادمیاران رضوی به محرومان در ایام کرونا پرداخت.

مهدیار گفت: در سال تحصیلی ۹۷و ۹۸ در مجموع ۳۳۱ کلاس با حضور 4 هزار و ۴۶۲ نوآموز مهدالرضا(ع) با هدف آشنایی با قرآن و سبک زندگی رضوی برگزار شد و بنا داریم در سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ این تعداد نوآموز را به ۵ هزار نفر برسانیم.

وی افزود: در همین رابطه نیز ۶۵۰ مربی نیز آموزش‌های لازم را فرا گرفتند که این سرمایه خوبی برای نظام در برابر شبیخون فرهنگی استکبار است.

آیت‌الله دژکام نیز در ادامه این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خادمیاران رضوی استان، خدمت کریمانه، مومنانه و بی‌ریا را از خصوصیات فعالیت‌های امام رضایی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: امام رضا(ع) در حدیث معروف سلسله الذهب اعتقاد به امامت را شرط توحید دانستند و بیان کردند که تمام امور حول محور توحید و کلمه لااله الا الله می‌چرخد و شرط طی کردن درست این راه همان طریق ائمه هدی(ع) و خود آن حضرت است.

وی بیان کرد: در عصر حاضر امام زنده ما امام زمان(عج) است و اطاعت همه جانبه از نائب بر حق ایشان لازم است و اگر به هر دلیلی از اطاعت ایشان سر باز بزنند توحید را خوب فرا نگرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس، همچنین بر ضرورت توسل به امام رضا(ع) در کنار رعایت اصول و توصیه‌های بهداشتی برای رفع بیماری کرونا تاکید کرد و سپس به منظور ارج نهادن به خدمات شایسته خادمیاران لوح تقدیر به منتخبین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس اهدا کرد.

گفتنی است، مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) و قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *