یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - Sunday 12 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور خادمیاران رضوی شهرستان انار در خط مقدم مقابله با کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور خادمیاران رضوی شهرستان انار در خط مقدم مقابله با کرونا
مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان انار اظهار کرد: خادمیاران رضوی این شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا از همان روزهای ابتدایی به میدان آمدند.

سید جلیل صابری با اشاره به اجرای عملیات ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی اظهار کرد: خادمیاران رضوی شهرستان انار از تمام امکانات و توانایی خود برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده کرده و اقداماتی از جمله گندزدایی سطح شهر و روستاها، ورودی اماکن عمومی، مساجد، بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز و همچنین حضور در پست قرنطینه و کنترل ورود و خروج به شهرها و روستاها را انجام دادند.

وی افزود: همچنین به منظور تهیه و توزیع 500 ماسک، کمک‌های نقدی برای خرید مواد اولیه جمع‌آوری شد که با همکاری ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اقلام تولیدی در حال توزیع بین محرومان است.

صابری تصریح کرد: خادمیاران رضوی در ادامه فعالیت‌های خود با لبیک به ‌فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه پای کار آمده و در تهیه و توزیع غذا، قربانی کردن گوسفند و همچنین تهیه بسته‌های ارزاق به ارزش یک میلیون ریال در بین نیازمندان فعالیت داشته‌اند.

صابری ضمن اشاره به این مطلب که این روزها سودجویان با شایعه افکنی درباره کووید ۱۹ در فضای مجازی باعث نگرانی مردم می‌شوند، اشاره کرد: در این راستا خادمیاران رضوی با رفع شبهات در فضای مجازی در رابطه با کرونا و در نهایت کمک به شبکه بهداشت به منظور غربالگری بیماران از طریق سامانه ۴۰۳۰ اقدامات موثری داشتند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *