پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۱۰۰۰ پرس افطاری به همت خادمیاران آستان قدس رضوی در تهران

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۱۰۰۰ پرس افطاری به همت خادمیاران آستان قدس رضوی در تهران
در شب میلاد امام‌حسن مجتبی(ع) خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه شش تهران با حضور در محل ساختمان شهرداری این منطقه، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان آماده سازی و توزیع کردند.

 جانه؛ مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی منطقه شش تهران در این رابطه اظهار کرد: پیرو فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت در رزمایش مومنانه با همکاری خادمیاران آستان قدس رضوی، شهرداری منطقه شش تهران، خیرین و شورایاران محله، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم به همراه افطاری ساده تهیه و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان توزیع شد.
وی با بیان اینکه این اقدام در شام ولادت امام حسن(ع) نیز با توزیع غذا بین محرومین پایین شهر ادامه خواهد داشت گفت: خیرین، خادمیاران و شهرداری منطقه شش تهران دست به دست هم دادند تا سفره‌ای از جنس کرامت و مهربانی و مزین به نام امام رضا(ع) را برای نیازمندان بگسترانند.
جانه ضمن تشکر از تمام خیرینی که در این اقدام مشارکت داشتند ابراز امیدواری کرد تا همگان بتوانند از سفره با برکت اهل بیت(ع) متنعم شوند و به فرموده مقام معظم رهبری این خدمت مومنانه برای همه مردم اجرا شود.
گفتنی است، در شب اول ماه مبارک رمضان نیز به همت خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه شش تهران ۱۰۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شد .

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *