دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تلاش خادمیاران کانون محله‌ای مسجد امام حسین(ع) کرمان در بحران کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تلاش خادمیاران کانون محله‌ای مسجد امام حسین(ع) کرمان در بحران کرونا
مسجد امام حسین(ع) والفجر کرمان تاکنون با کمک خادمیاران و مردم این منطقه، 954 خدمت مهربانی را به خانواده‌های محروم، حاشیه‌نشین و مناطق جنوبی شهر کرمان در بحران کرونا ارائه کرده است.

محمدرضا ایرانمنش؛ مسئول کانون مسجد امام حسین کرمان در گفتگویی با اشاره به فعالیت‌های این مسجد در دوران شیوع کرونا و کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان در قالب طرح «خدمت‌رسانی کریمانه»، گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا، به همت جمعی از خادمیاران رضوی 500 عدد ماسک و 150 عدد شیشه مایع ضد عفونی کننده بین خانواده‌های محروم تهیه وتوزیع شد. برای تولید ماسک و البسه نیز تعداد 47 نفر از خادمیاران امام رئوف 10 میلیون و 190 هزار تومان به حساب نذورات استان واریز کردند.
وی ادامه داد: همچنین در چندین مرحله کمک‌های مردمی در سطح استان جمع‌آوری شد و پس از بسته‌بندی مواد غذایی این کمک‌ها به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.
ایرانمنش اذعان کرد: همچنین در روز نیمه شعبان تعداد 11 راس گوسفند با کمک‌های مردمی خریداری و قربانی شد که در بین خانوادده‌های محروم توزیع شد.
این مقام مسئول ابراز کرد: در مرحله نخست تعداد 440 بسته غذایی با ارزش 51 میلیون و500 هزار تومان تامین و بین نیازمندان مناطق شرف آباد، شهرک صنعتی، سیدی، طاهر آباد و سلسبیل کرمان توزیع شده است.
وی افزود: در مرحله دوم طرح خدمت‌رسانی کریمانه، مبلغ 29 میلیون و 680 هزار تومان جمع‌آوری شد که ماحصل آن تهیه و توزیع 360 بسته مواد غذایی بین خانواده‌های محروم و کم برخوردار مالی بود.
ایرانمنش خاطر نشان کرد: مسجد امام حسین(ع) والفجر کرمان تاکنون با کمک خادمیاران و مردم این منطقه 954 خدمت مهربانی را به خانواده‌های محروم حاشیه‌نشین و مناطق جنوبی شهر کرمان ارائه کرده و 63 تن از خادمیاران نیز توانسته‌اند مبلغ 13 میلیون و 190 هزار تومان را برای تولید ماسک، البسه بیمارستانی و خرید ماده ضدعفونی کننده به حساب نذورات آستان قدس واریز کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *