دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از اجرای طرح «سفره مهربانی» در استان خبر داد و گفت:در قالب این طرح 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

محمد یوسف شاکری در گفت و گو با  آستان نیوز عنوان کرد: با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت و همدلی در طرح رزمایش کمک مومنانه و مواسات، خادمیاران آستان قدس رضوی نیز با استعانت از سیره انبیاء الهی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بیش از 12 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا و بیش از 6 هزار پرس غذای آماده بین نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی در خصوص بسته‌های معیشتی افزود: اقلام حمایتی هر بسته شامل مرغ، برنج، حبوبات، مایع ظرفشویی، روغن، خرما، پنیر، ماکارونی و رب است که ارزش هر بسته 2 میلیون و 500 هزار ريال برآورد شده است.
شاکری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سایر اقدامات انجام گرفته این مجموعه اظهار کرد: در قالب طرح «نسیم مهر رضوی» یک هزار وعده غذای متبرک رضوی بین بیماران بیمارستان امام رضا(ع) توزیع و از کادر درمانی نیز تجلیل شد.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی همچنین افزود: علاوه بر این ۵۰۰ وعده غذای متبرک در بیمارستان سینا توزیع شده است.
شاکری بیان کرد: توزیع بیش از یک هزار و ۸۰۰ وعده غذایی تبرکی بین بیماران بستری در بیمارستان‌های سایر شهرستان‌ها، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در بیش از 15 شهرستان، کمک به تغسیل بیماران کرونایی توسط خادمیاران رضوی و توزیع 200 پرس وعده غذای تبرکی بین زحمت کشان «وادی رحمت» تبریز از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری است که تاکنون مبلغ چهار میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از 10 اسفند ماه فعالیت خود را در زمینه مبارزه با بیماری کرونا آغاز کرده و این فعالیت‌ها تا پایان این بیماری ادامه خواهد داشت.
شاکری اضافه کرد: کانون‌های خادمیاری بیش از 90 شهرستان این استان به صورت مستقیم درگیر فعالیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه هستند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *