یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پهن شدن سفره مهربانی بین نیازمندان بابلی توسط خادمیاران رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پهن شدن سفره مهربانی بین نیازمندان بابلی توسط خادمیاران رضوی
به همت خادمیاران رضوی بابل سفره مهربانی بین نیازمندان این شهرستان گسترده شد.

به گزارش آستان نیوز در مراسمی با حضور حجت الاسلام مجتبی روحانی؛ امام جمعه شهرستان بابل، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران، شهردار بابل و جمع زیادی از خادمیاران رضوی رزمایش همدلی و مواسات با عنوان «سفره مهربانی امام رئوف» برگزار شد.
در این مراسم دکتر محمداسماعیل امامزاده؛ مدیر دفتر نمایندگی استان قدس رضوی اظهار کرد: 10 هزار بسته معیشتی به همت خادمیاران رضوی و خیرین نوع دوست در کمترین زمان ممکن آماده و توزیع شد و پیش از ماه مبارک رمضان نیز 8 هزار سبد کالا توسط خادمیاران رضوی مازندران به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.
حجت الاسلام روحانی؛ امام جمعه بابل نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: از خادمیاران رضوی شهرستان بابل که قبل از بیماری کرونا و در طول سال کمک‌ها و فعالیت‌های انسان دوستانه بسیاری نسبت به نیازمندان داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی اظهار کرد: خدمت‌ خادمیاران رضوی در راستای منویات مقام معظم رهبری برای رزمایش کمک مومنانه و سفره مهربانی است و تمام این خدمات در حقیقت عمل به سیره اهل بیت(ع) است که ما در مکتب آنان کمک به دیگران را آموختیم.
حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: این اقدام نشانگر ولایت مداری و تبعیت از ولایت است و این صحنه با عظمت، رزمایشی از ولایت‌مداری و خدمت‌گذاری است که در کشورهای دیگر و حتی بلاد اسلامی شاهد این صحنه‌ها نیستیم و این اتفاقات فقط در ایران اسلامی جلوه‌گری می‌کند.
در ادامه جعفر واثقی؛ مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان بابل نیز گفت: با شیوع بیماری کرونا در کشور، خادمیاران رضوی شهرستان بابل، همپای گروه‌های جهادی در ۵ کارگاه خانگی به تولید و توزیع ۴۰ هزار عدد ماسک، ۳۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و ۵ هزار جفت دستکش پرداختند.
وی گفت: بخشی از این اقلام بین نیازمندان، مراکز درمانی، از طریق کانون محلات به صورت رایگان توزیع و با فروش بخشی دیگر این اقلام هزینه آن صرف تامین هزینه داروی بیماران نیازمند شد.
وی افزود: در اجرای طرح نسیم مهر رضوی، خادمیاران رضوی شهرستان، به منظور قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه کادر درمانی، با حضور در بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل، ضمن بازدید از بیمارستان، هدایای متبرک تقدیم مدافعان سلامت این مرکز کردند و علاوه بر آن تعداد ۱۰۰۰ پرس غذای حضرتی بین کادر درمانی بیمارستان مستقر در بیمارستان و چند کارگاه جهادی تولید ماسک و گان و نیز نیازمندان بیمار در محلات توزیع کردند.
واثقی گفت: در نیمه ماه مبارک رمضان، مصادف با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) نیز پویش نذر خون توسط خادمیاران رضوی برای اهداء خون به بیماران نیازمند با همکاری مرکز انتقال خون بابل انجام شد.
وی تاکید کرد: خادمیاران رضوی شهرستان بابل در اجرای طرح خدمت مومنانه، با هدف احیای فرهنگ نیکوکاری و رفع نیاز معیشتی محرومان، تعداد ۸۰۰ سبد کالا در ایام عید نوروز بین نیازمندان تحت پوشش توزیع کرده و  در مرحله دوم مصادف با میلاد امام حسن مجتبی( ع) تعداد 700 سبد کالا شامل مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌ها به ارزش هر سبد 230 هزار تومان درب منازل اهدا کردند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *