یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی مازندران ۱۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان آماده کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی مازندران ۱۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان آماده کردند
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح «سفره مهربانی» بین نیازمندان مازندران خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از ساری، محمداسماعیل امامزاده در مراسمی که روز گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) مازندران برگزار شد، با اشاره به همت والای مردم برای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا اظهار کرد: خادمیاران رضوی استان از آغازین ساعات اطلاع‌رسانی در خصوص شیوع کرونا همانند سایر اقشار کشور با تهیه و تولید اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن اماکن عمومی، منازل و مراکز درمانی و تهیه و توزیع سبد کالا برای کمک به کادر درمانی، بهبود بیماران کرونا و رونق بخشیدن به سفره نیازمندان در صحنه حضور پیدا کردند.
وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی استان مازندران با اجرای طرح ملی«سفره مهربانی» رونق بخش سفره‌های افطار و سحر 10هزار نیازمند هستند، گفت: این کمک‌های مومنانه با مشارکت آستان قدس رضوی، خیرین و خادمیاران رضوی استان تهیه شده است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران در خصوص نحوه توزیع این اقلام معیشتی تصریح کرد: این کمک‌ها از طریق کانون‌های محله‌ای به دست جامعه هدف خواهد رسید.
امامزاده با بیان اینکه ۲هزار و ۱۰۰ بسته از این تعداد در شهرهای ساری، بهشهر، نکا، سیمرغ، میاندرود و قائمشهر توزیع شد، خاطر نشان کرد: تمامی کمک‌های مومنانه در سایر شهرستان‌ها توسط خادمیاران انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در اکثر شهرستان‌های مازندران مراسم «سفره مهربانی» با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین محلی انجام می‌شود، گفت: به لطف الهی تا پایان ماه مبارک رمضان این سفره مهربانی چندین نوبت در استان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

سفره مهربانی خادمیاران رضوی انفاق زیر سایه امام رضا(ع) است
در این مراسم حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی؛ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به همت والای خادمیاران رضوی مازندران برای پیوستن به رزمایش مواسات گفت: توزیع این کمک‌های مومنانه نمونه بارزی از انفاق زیر سایه امام رضا(ع) است.
وی ضمن تحسین عملکرد خادمیاران رضوی استان در جهت رفع چهره فقر و محرومیت از دیار علویان، گفت: خادمیاران رضوی در مازندران در همه حوزه‌های فرهنگی، زیارتی، تهیه جهیزیه نوعروسان، تهیه اقلام و مایحتاج ضروری نیازمندان، تهیه دارو برای بیماران نیازمند و به ویژه تهیه و توزیع سبد کالا فعالیت‌های چشمگیری دارند که شایسته تقدیر است.
گفتنی است، این مراسم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ساری برگزار شد و طی آن ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی بصورت نمادین در قالب طرح «سفره مهربانی» برای توزیع بین نیازمندان شهرهای ساری، بهشهر، نکا، سیمرغ، میاندرود و قائمشهر آماده و توسط خادمیاران و با رعایت پروتکل های بهداشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *