دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تهیه و توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی توسط خادمیاران رضوی کرمانشاه در طرح «سفره مهربانی»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تهیه و توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی توسط خادمیاران رضوی کرمانشاه در طرح «سفره مهربانی»
همزمان با شب‌های قدر طرح «سفره مهربانی» با تهیه و توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی توسط خادمیاران رضوی استان کرمانشاه انجام شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه در گفتگو باآستان نیوز اظهار کرد: ۷هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی توسط خادمیاران رضوی، بنیاد کرامت و با مشارکت خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره) تهیه و همزمان با شهادت امیرمومنان علی(ع) بین محرومین و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

سید محمدجعفر امامیان با اشاره به ارزش 2 میلیون ریالی هر بسته گفت: این تبرکات طی امروز و فردا در شهرستان‌ها و مناطق هشت‌گانه کرمانشاه توزیع می‌شود و امیدواریم این تبرکی امام رضا(ع) مایه خیر و برکت برای این عزیزان باشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته توسط خادمیاران رضوی از نخستین روزهای ورود کرونا ویروس به کشور عنوان کرد: خادمیاران با تاسی به حضرت رضا(ع) در این ایام با تمام توان وارد میدان شدند؛ از حضور در بیمارستان‌ها و همیاری مدافعین سلامت و ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده گرفته تا گندزدایی محلات و غیره از جمله اقداماتی است که تاکنون انجام گرفته و همچنان ادامه دارد.

امامیان ادامه داد: از روزهای نخست شیوع بیماری در استان با توجه به تعطیلی برخی مشاغل و کسب و کارها، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و شبکه خادمیاری، تهیه بسته‌های معیشتی را در دستور کار خود قرار داد و در شب تحویل سال ۲ هزار بسته معیشتی به همت خادمیاران تهیه و بین محرومین و آسیب دیدگان توزیع کرد.

مدیر دفترنمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت: با مطالبه مقام معظم رهبری و انجام رزمایش مواسات و همدلی در سراسر کشور در قرارگاه مواسات و همدلی استان، خادمیاران در صحنه حضور یافته و در این زمینه نیز مشغول فعالیت شدند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *