جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری جشن دختران روزه اولی در مبارکه به همت خادمیاران رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری جشن دختران روزه اولی در مبارکه به همت خادمیاران رضوی
جشن روزه اولی‌ها ویژه دختران نوجوان 9 ساله در مسجد جامع شهر مبارکه به همت خادمیاران رضوی برگزار شد.

به گزارش  آستان نیوز همزمان با روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر در حرکتی خداپسندانه و فرهنگی جشن روزه اولی‌ها ویژه دختران نوجوان 9 ساله با همت کانون فرهنگی شهید آوینی مسجد جامع و خادمیاران بارگاه منور رضوی برگزار شد و دختران روز اولی خاطره شیرین آغاز روزه‌داری را جشن گرفتند.
این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور 30 دانش‌آموز دختر که اغلب از حافظان قرآنی بودند با هدف تشویق، آشنایی و انس هر چه بیشتر نوجوانان برگزار شد.
حجت السلام والمسلمین موسوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مبارکه در این مراسم از تمامی خیرین و خادمیاران تقدیر و تشکر کرد و گفت: جشن تکلیف در واقع دعوت رسمی پروردگار برای حرف زدن با بندگان است؛ خداوند بطور رسمی دعوت نامه فرستاده تا اعلام کند با من مناجات کنید و بخشش از گناهان را از من بخواهید.
وی افزود: در شب‌های قدر از خدای متعال کمک بخواهید و با او مناجات کنید و بخواهید تا قلبتان مثل کاغذی سفید تا پایان عمرتان پاک باقی بماند.
این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و در خاتمه از سوی امام جمعه شهرستان و خادمیاران رضوی بسته‌های فرهنگی و متبرک به روز اولی‌ها تقدیم شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *