سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - Tuesday 07 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهداء گوشت گرم به ۱۵۰ خانواده نیازمند در شهرری

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهداء گوشت گرم به ۱۵۰ خانواده نیازمند در شهرری

سهیلا رجبی دبیر کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان ری در این خصوص گفت با جذب کمک‌های مردمی و مومنانه، توسط کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان ری گوشت گرم برای ۱۵۰ خانواده نیازمند شهرری تهیه و اهداء شد.

از سوی خادمیاران کانون سلامت خدمت رضوی کمک مومنانه برای ۱۵۰ خانواده نیازمند شهرری به منظور ترویج سنت حسنه اطعام اهدا شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از تهران، سهیلا رجبی دبیر کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان ری در این خصوص گفت با جذب کمک‌های مردمی و مومنانه، توسط کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان ری گوشت گرم برای ۱۵۰ خانواده نیازمند شهرری تهیه و اهداء شد.
وی افزود: این اقدام به‌منظور ترویج سنت حسنه اطعام و کمک به افراد نیازمند و خانواده‌های آسیب‌پذیر و کم برخوردار انجام شد.
رجبی بیان کرد: با ذبح یک راس گوساله به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال که از سوی خیرین و نیکوکاران اهدا شده بود بسته‌های گوشت گرم تهیه و متناسب با میزان نیاز و درخواست‌های مختلف بین نیازمندان توزیع شد.
وی افزود: این فعالیت‌های نیکوکارانه در سایه الطاف امام رئوف دارای برکت و بهره معنوی مضاعفی است و موجب ترویج فضیلت‌های اخلاقی، افزایش همبستگی و کمک به کاهش تفاوت‌های اجتماعی و اقتصادی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *