شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بسته کتاب‌شناسی «به نشر» با موضوع امام خمینی(ره) معرفی‌ می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بسته کتاب‌شناسی «به نشر» با موضوع امام خمینی(ره) معرفی‌ می‌شود
به مناسبت فرا رسيدن سالروز ارتحال جانسوز بنيان‌گذار جمهوری اسلامی و معمار كبير انقلاب، امام خمينی(ره)، بسته کتاب‌شناسی ویژه به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با موضوع امام راحل برای مخاطبان کودک و نوجوان معرفی می‌شود.

مدیر عامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در گفت‌وگو با آستان‌ نیوز گفت: به‌نشر به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با دیدگاه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی که احیاگر ارزش‌های اسلامی در عصر حاضر بودند، آثاری را با موضوع زندگی، ديدگاه‌ها و انديشه‌های بنيان‌گذار جمهوری اسلامی و معمار كبير انقلاب منتشر کرده تا کودکان و نوجوانان با مطالعه این آثار با شخصيت بی‌نظير اين عالم سترگ و مبارز نستوه آشنا شده، از جلوه‌های رفتاری ايشان الگوهای مناسبی برای زندگی و پيكار با استكبار فرا گيرند.
حسین سعیدی در معرفی اين آثار، عنوان كرد: از ميان  آثاری كه انتشارات به‌نشر در اين موضوع چاپ و منتشر كرده، می‌توان به مجموعه چهار جلدی «قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها» اشاره کرد که به قلم مجید ملامحمدی به رشته تحریر در آمده است.
وی ادامه داد:  این مجموعه حاوی داستان‌های کوتاه و فرازهایی آموزنده و داستان‌هایی اخلاقی از زندگی امام خمینی(ره) و ارتباطش با دیگران به‌ویژه کودکان است که کاملا محبت‌آمیز و صمیمانه بوده و در چهار جلد با عنوان‌های «صورتت مثل گل است»، «من امام می‌شوم»، «از مدرسه سرخ پوست‌ها» و «گردن‌بندی که به ایران سفر کرد» منتشر شده است.
سعیدی افزود: این مجموعه چهار جلدی با تصویرگری وحید خاتمی در قالب «کتاب‌های پروانه»‌، قطع رحلی و تیراژ یک هزار نسخه منتشر شده که در فروشگاه‌های کتاب به‌نشر با قیمت 100 هزار ریال در دسترس کودکان ایرانی قرار دارد.
مدیر عامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) تصریح کرد: کتاب «روح سبز ما! بهار ما! سلام» از دیگر آثار به‌نشر با موضوع امام خمینی(ره) است که ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شده است‌. این اثر شامل مجموعه سروده‌های شاعران انقلابی از جمله حمید هنرجو، شاهین رهنما، سید سعید هاشمی ، محمد عزیزی، افشین علاء و سید احمد میرزاده برای رهبر فرزانه و گرانقدر انقلاب اسلامی است.
وی افزود: این اثر در دو نوبت با تصویرگری متفاوت، قطع رحلی و شمارگان 500 نسخه  منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
سعیدی با اشاره به اینکه کتاب «امام خمینی(ره)» به قلم مرحوم «امیرحسین فردی» یکی دیگر از تولیدات گروه کودک و نوجوان انتشارات به‌نشر با عنوان «کتاب‌های پروانه» است‌، افزود: این اثر داستان زندگی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران را به زبان ساده و روان برای کودکان  روایت می‌کند. همراه این اثر، شابلونی در اختیار کودکان قرار می‌گیرد که حاوی شعارهای روزهای انقلاب است و کودکان می‌توانند آن را رنگ‌آمیزی کنند.
مدیر عامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) افزود: کتاب «امام خمینی(ره)» با تصویرگری وحید خاتمی در قطع رحلی کوتاه با شمارگان 2000 نسخه منتشر شده و در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
سعیدی یادآور شد: کتاب‌دوستان برای دریافت این آثار و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی‌www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های به نشر در سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *