شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ایکوم از موزه‌های آستان قدس رضوی تقدیر کرد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ایکوم از موزه‌های آستان قدس رضوی تقدیر کرد
ایکوم ایران در پیامی از سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به دلیل فعالیت‌های مستمر مجازی در دوران کرونایی تقدیر کرد.

به گزارش آستان نیوز، محمد جواد قوی، رئیس اداره ترویج و توسعه ارتباطات فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، با اعلام این خبر گفت: این سازمان در روزهای کرونایی و تعطیلی موزه‌ها در سطح کشور، فعالیت خود را به صورت مجازی در حوزه‌های مختلف از جمله موزه‌ها ادامه داده است و با برگزاری برنامه‌های گوناگون، همچون نمایشگاه‌های موضوعی مجازی، سه‌شنبه‌های فرهنگی و… به معرفی اشیاء موزه‌ای در مناسبت‌های مختلف پرداخته که به این دلیل مورد تقدیر ویژه سازمان ایکوم ایران قرار گرفت.
در بخشی از این پیام آمده است: «روز جهانی موزه سال 1399 فرصتی است تا بار دیگر به یاد آوریم آن‌چه که امروز به عنوان هویت فرهنگی ایران می‌شناسیم و به آن افتخار می‌کنیم، حاصل سال‌ها تلاش بی‌شائبه عزیزانی است که با مقاومت و پایداری در مقابل سختی‌های طبیعی و انسانی همانند نسل‌های گذشته به حفظ و معرفی آثار فرهنگی این سرزمین کوشش ورزیده‌اند.
ایکوم ایران وظیفه خود می‌داند مراتب تقدیر و سپاس جامعه موزه‌داری ایران را برای تلاش و همیاری ارزنده آن سازمان در جهت معرفی موزه‌ها و آثارشان در فضای مجازی و تحقق شعار “موزه‌ها زنده‌اند”، تقدیم نماید».

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *