جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همت، تلاش و جهاد بی‌وقفه خادمیاران نجف‌آباد اصفهان برای شکست کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همت، تلاش و جهاد بی‌وقفه خادمیاران نجف‌آباد اصفهان برای شکست کرونا
مسئول دفتر مرکزی خادمیاران نجف‌آباد اظهار کرد: خادمیاران نجف‌آباد در دوران شیوع ویروس کرونا و طی 3 ماه با اقدامات گسترده و تمام‌وقت، تلاشی جهاد گونه ارائه دادند.

حجت‌الاسلام مهدی سلطانی؛ مسئول دفتر مرکزی خادمیاران نجف‌آباد در گفتگو با آستان‌ نیوز گفت: 7 هزار پرس غذای گرم و همچنین ۸۸۸ بسته غذایی حمایتی به مدت یک هفته به‌منظور توزیع میان بیماران کرونایی، کادر پزشکی، گروه‌های جهادی و انتظامات گیت‌های ورودی شهر در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی طبخ و توزیع شد.
وی ادامه داد: خادمیاران‌رضوی این شهرستان علاوه بر ضدعفونی معابر عمومی و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده بین شهروندان از تعداد زیادی از بیماران در زمینه‌های مختلف مالی و دارویی حمایت کردند.
سلطانی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان نیز ۳۲ هزار پرس غذای افطاری متبرکه تهیه و طی ۱۲ روز میان خانواده‌های نیازمند شهرستان نجف‌آباد توزیع شد و ۱۷ مورد جهیزیه کامل نیز به زوجین نیازمند اهدا کردند.
وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط خادمیاران در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خادمیاران رضوی به‌منظور کمک به سیل‌زدگان این استان موفق به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به ارزش بیش از 10 میلیارد ريال شدند.
سلطانی افزود: به‌منظور توزیع کمک‌های مردمی و خدمت‌رسانی به مردم و ساخت کپر برای خانواده‌های نیازمند در مناطق سیل‌زده شهرستان نیک شهر و شهر بنت، ۴۵ نفر از خادمیاران به مدت ۱۵ روز در این مناطق حضور یافته و اقلام جمع‌آوری‌شده را میان سیل‌زدگان توزیع کردند.
مسئول دفتر مرکزی خادمیاران نجف‌آباد افزود: این کانون در جهت کمک به اشتغال تعداد زیادی از سرپرستان خانوار نیز از طریق کارخانه‌ها و صنعتگران اقدام کردند.
وی اضافه کرد: همچنین در بازدید و سرکشی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و تیپ فاطمیون بسته‌ها ارزاق و هدایا به آنان اهدا و از مقام والای خانواده‌ها، پدران و مادران این شهدا تجلیل ‌کردند

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *