چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - Wednesday 15 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طرح نظام‌نامه تشکیل و فعالیت کانون‌های خدمت رضوی بررسی شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طرح نظام‌نامه تشکیل و فعالیت کانون‌های خدمت رضوی بررسی شد
با حضور مسئولان کانون‌ خادمیاری استان یزد، پیش‌نویس طرح نظام‌نامه تشکیل و فعالیت کانون‌های خدمت رضوی مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش آستان نیوز معاون امور خادمیاران رضوی در نشستی که با حضور معاون امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و مسئولان کانون‌ خادمیاری در یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت راه‌اندازی کانون‌های خدمت رضوی در سطح محلات گفت: حرکت خوب و ارزشمندی در راستای ایجاد کانون‌های خدمت رضوی در سطح محلات در حال شکل‌گیری است و باید تدابیر لازم برای استفاده بهینه از این ظرفیت عظیم انجام گیرد.
محمود پرنیان ادامه داد: لازمه راه‌اندازی کانون‌های محلی، استفاده از افراد توانمند در حوزه مدیریتی و مورد رجوع مردمی است تا بتوان بهترین خدمات را به نیت امام رضا (ع) به مردم ارائه کرد.
مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهر یزد نیز در این نشست به برگزاری بیش از 80 نشست و دیدار با کانون‌های خادمیاری محلات یزد اشاره کرد و از طراحی برنامه‌ جامع و بومی برای خادمیاران رضوی استان خبر داد.
حسن جواهریان افزود: در این زمینه نظر مسئولان کانون‌های خادمیاری سایر شهرهای استان نیز دریافت شده است.
مسئول کانون خبر و رسانه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی یزد نیز در این نشست به فراخوان عمومی جذب خادمیاران رضوی حوزه رسانه با عنوان «نذر رسانه» اشاره کرد و از آمادگی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در این زمینه خبر داد.
محمدعلی ملک‌زاده همچنین با اشاره به نزدیکی ایام دهه کرامت، بر لزوم طراحی برنامه‌های مدون به‌منظور بزرگداشت این دهه در سطح استان تأکید کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های دهه کرامت سال جاری از 4 تیرماه به مدت 10 شبانه‌روز اجرا خواهد شد.
در این نشست طرح نظام‌نامه تشکیل و فعالیت کانون‌های خدمت رضوی تشریح و مقرر شد مسئولان نظرات و پیشنهاد‌های خود را به منظور اجرای طرح ارائه و به آستان قدس رضوی منعکس کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *