شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تأکید بر شناسایی دقیق نیازمندان و ارائه خدمات مختلف در مناطق محروم شهرستان تفت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تأکید بر شناسایی دقیق نیازمندان و ارائه خدمات مختلف در مناطق محروم شهرستان تفت
رئیس کانون مرکزی خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان تفت، بر اهمیت شناسایی دقیق نیازمندان و ارائه خدمات مختلف در مناطق محروم شهرستان تفت تأکید کرد.

به گزارش  آستان نیوز علی شبانی در گردهمایی مسئولان کانون‌های تخصصی شهرستان تفت که عصر دیروز در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات خوب و مؤثر خادمیاران در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رسیدگی به نیازمندان صرفاً منوط به توزیع سبدهای معیشتی نیست بلکه در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف ازجمله اهدای جهیزیه به نوعروسان، بهداشت و درمان نیازمندان و تعمیر منازل و لوازم‌خانگی نیز می‌توان گام‌های مفیدی برداشت.
وی استفاده از حمایت‌های مالی خیرین را یکی از راه‌های تأمین بودجه موردنیاز در این زمینه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۸ کانون خدمت با مشارکت خیرین در مراکز دهستان‌ها و محلات شهر تفت مشغول ارائه خدمت به نیازمندان و محرومین هستند.
همچنین مسئول خادمیاران شهرستان تفت نیز در این جلسه با توجه به عدم افتتاح رسمی چند کانون باقیمانده، از راه‌اندازی آن‌ها در آینده خبر داد.
در ادامه این جلسه هریک از مسئولان کانون‌ها گزارشی از اقدامات انجام‌شده در مناطق خود به‌ویژه در ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *