دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تأکید بر خدمت‌رسانی به جامعه و همکاری با اقدامات محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تأکید بر خدمت‌رسانی به جامعه و همکاری با اقدامات محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی
در جلسه مشترک فرماندهان بسیج سپاه ناحیه شاهرود و مسئول کانون‌ مرکزی خادمیاری شاهرود بر خدمت‌رسانی بیشتر به مناطق محروم و همکاری با اقدامات محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی تأکید شد.

به گزارش  آستان نیوز مرتضی احمدیان مسئول کانون مرکزی آستان قدس رضوی شاهرود در نشستی که با حضور مسئولان کانون‌های خادمیاری رضوی شاهرود و فرماندهان بسیج سپاه ناحیه شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات کانون‌های خادمیاران رضوی محلات در بحران کرونا بیان کرد: لازم است همفکری و همکاری گسترده‌تری میان کانون‌های خادمیاری رضوی محلات و فرماندهان و نیروهای بسیج محلات با توجه به اهداف مشترک و همسو با یکدیگر انجام شود و امید است این همفکری و همکاری موجب پیشرفت خدمات فردی و فرهنگی بهتری به مردم باشد.
وی با اشاره به فعالیت‌های کانون مرکزی آستان قدس رضوی در عرصه‌های مختلف بر تعامل و همکاری بیش‌ازپیش با سپاه و بسیج و استفاده از ظرفیت‌ها در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار آسیب‌پذیر تأکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این نشست با تأکید بر اینکه یکی از مأموریت‌های مهم سپاه و بسیج، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به جامعه و مناطق محروم است بر تعامل و همکاری با آستان قدس رضوی در این زمینه تأکید کرد.
در این نشست همچنین در خصوص ایجاد ارتباط و هماهنگی بیش‌ازپیش پایگاه‌های بسیج و کانون‌های خادمیاران رضوی در راستای طرح‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی تأکید شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *