یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جلسه شورای سیاست‌گذاری برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های «زیر سایه خورشید» در کرمانشاه برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جلسه شورای سیاست‌گذاری برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های «زیر سایه خورشید» در کرمانشاه برگزار شد
با حضور نماینده ولی‌فقیه، مسئولان ارشد استانی و مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه، جلسه شورای سیاست‌گذاری برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های زیر سایه خورشید در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز سید محمدجعفر امامیان مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه در این جلسه اعلام کرد: امسال نیز همچون مهر و موم‌های گذشته حضور خادمین و پرچم متبرک آستان مقدس امام مهربانی‌ها را خواهیم داشت اما به دلیل محدودیت‌های موجود تغییراتی در برنامه‌های تجمعی صورت می‌پذیرد.
وی حضور خادمین حضرت رضا(ع) در بیمارستان‌ها و پرچم‌گردانی، تجلیل و تقدیر از کادر درمانی و شهدای مدافع سلامت، برپایی کاروان شادپیمایی رضوی در محلات، برگزاری شب‌شعر ملکوت هشتم، کرسی تلاوت رضوی و مسابقه کتاب‌خوانی و کودک و خانواده به‌صورت مجازی را ازجمله برنامه‌ها و سرفصل‌های پیش‌بینی شده سال جاری عنوان کرد.
امامیان افزود: امیدواریم امسال هم با عنایت حضرت رضا(ع) تمهیداتی که خادمیاران رضوی و کانون‌های تخصصی و همچنین مشارکت سازمان‌ها و نهادها به‌ویژه صدا وسیما اندیشیده‌اند یک دهه شاد را در استان رقم بزنند.

 

برکات دهه کرامت باید در جامعه نمایان شود
آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه نیز در ادامه گفت: دهه کرامت بسیار پربرکت است و آثار آن باید در تمامی ابعاد جامعه نمایان شود.
وی ترویج و حفظ شعائر اسلامی را سرمایه بی‌نظیری عنوان کرد و افزود: عمق بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی و دینی و مذهبی باید باهمت و تلاشی مضاعف انجام شود و بتوانیم با جدیت بیشتر فرهنگ رضوی و اسلامی را در جامعه احیا کنیم.
آیت‌الله علما با تأکید بر القای هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی در کرمانشاه باید با جدیت بیشتری دنبال شود و با توجه به شرایط موجود باید برنامه‌های دهه‌ کرامت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *