دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود
معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

حجت اسلام سید ناصر حیدری؛ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد در جمع خادمیاران رضوی با اشاره به سابقه برگزاری جشن‌های باشکوه زیر سایه خورشید اظهار کرد: محور برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با کانون جوانان رضوی است و بیش از 12 سال هیئت انصار ولایت به همراه بیش از 20 مجموعه فرهنگی در سطح استان اجرای این برنامه‌ها را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 360 برنامه در قالب برنامه فرهنگی زیر سایه خورشید در سطح استان برگزار شد اما امسال با توجه به وجود بیماری کرونا این برنامه‌ها به یک‌سوم کاهش یافته است و بسیاری از برنامه‌ها که به‌صورت اجتماعات مردمی برگزار می‌شد حذف شده است.
دبیر جشنواره زیر سایه خورشید ادامه داد: با توجه به فعالیت ستاد عالی کرونا در استان‌ها پیگیر نشست با استاندار و مسئولان شبکه بهداشت و درمان استان هستیم تا کوچک‌ترین مشکلی در خصوص اجرای این برنامه‌ها رخ ندهد.
آذین‌بندی محلات توسط خادمیاران، نصب پرچم شادی درب منازل و اهداء نمک متبرک به نانوایی‌ها از پیشنهادهایی بود که در این نشست مطرح شد.
گفتنی است، جشن بزرگ زیر سایه خورشید بیش از 12 سال در سطح استان یزد در حال برگزاری است.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *